5 תשובות
אין מה לעשות.. אלו החיים

תקחי טלפונים ותשמר י על קשר
שואל השאלה:
אם זה יהיה קשר מרחוק כבר לא יהיה קשר..
הוא יתנתק לאט לאט
אנונימית
שואל השאלה:
זאת בת דודה שלך
זה משהו אחר
הן בעצמם אמרו שאם אני אחזור לא בטוח שנשאר בקשר,
וגם אם כן זה לא אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
^ זה לא כזה פשוט
אין לי איפה לישון שם ונסיעה לשם מאיפה שההורים שלי רוצים להשכיר זה 3 שעות בערך
אנונימית
אני לא מפונה אבל תמיד כאן בשבילך אם את רוצה לפרוק:)