5 תשובות
אין מה לעשות.. אלו החיים
תקחי טלפונים ותשמר י על קשר
תקחי טלפונים ותשמר י על קשר
שואל השאלה:
אם זה יהיה קשר מרחוק כבר לא יהיה קשר..
הוא יתנתק לאט לאט
אם זה יהיה קשר מרחוק כבר לא יהיה קשר..
הוא יתנתק לאט לאט
אנונימית
שואל השאלה:
זאת בת דודה שלך
זה משהו אחר
הן בעצמם אמרו שאם אני אחזור לא בטוח שנשאר בקשר,
וגם אם כן זה לא אותו הדבר
זאת בת דודה שלך
זה משהו אחר
הן בעצמם אמרו שאם אני אחזור לא בטוח שנשאר בקשר,
וגם אם כן זה לא אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
^ זה לא כזה פשוט
אין לי איפה לישון שם ונסיעה לשם מאיפה שההורים שלי רוצים להשכיר זה 3 שעות בערך
^ זה לא כזה פשוט
אין לי איפה לישון שם ונסיעה לשם מאיפה שההורים שלי רוצים להשכיר זה 3 שעות בערך
אנונימית
אני לא מפונה אבל תמיד כאן בשבילך אם את רוצה לפרוק:)
באותו הנושא: