11 תשובות
גם לידידה שלי היה את זה והיא יצרה מישהי כוסית עם גיאט לבל 3
אנונימי
שואל השאלה:
מה אכפת לי מידידה שלך
אנונימית
למה את בולי לא נעים ילדה אה ותמחקי זה באמת חרא משחק
אנונימי
כי הוא לא בריא
אנונימי
אל תגזימו, תשחקי כמה שאת רוצה
סימס זה כיף
אנונימית
זה נראה משעמם מה עושים שמה בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
^^אבל אנשים באינטרנט בחול אומרים שצריך למחוק משחק כי עכשיו יש עדכונים כפויים וכשמשחקים עם מודים זה בעייתי ויש לי די הרבה מודים, כאילו ליטרלי תגידי לי על משהו שאת מחפשת למשחק ואני אמצא מוד בשבילו - רק שתביני את הרמה של ההתמכרות
אנונימית
אה אני משחקתת בסימס 3 אז אני לא יודעת אם זה גם קשור לסימס 3..
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה רק סימס 4 אבל הבנתי שסימס 3 יותר טוב...
אנונימית
תשחקי מה שבאלך
למה צריך להחרים את המשחק? סתם אנשים אומרים את זה זה משחק ממש כייף ואם את אוהבת את זה אז תשחקי