13 תשובות
לא מוסרי
לא
לא מוסרי כי גם עכברים וחולדות מרגישים כאב ואם היינו במקומם לא היה לנו כיף
שואל השאלה:
אז מה עדיף לעשות ניסויים בבני אדם ?
אז מה עדיף לעשות ניסויים בבני אדם ?
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מוכן להתנדב?
אתה מוכן להתנדב?
אנונימי
לא מוסרי אבל מה לעשות... חייב לנסות דברים לפני שנותנים לבני אדם
(וכן יש לי חיות מחמד בבית)
אני לא רואה דרך אחרת לנסות דברים לצערי...
(אלא אם זה על מחבלי חמאס)
(וכן יש לי חיות מחמד בבית)
אני לא רואה דרך אחרת לנסות דברים לצערי...
(אלא אם זה על מחבלי חמאס)
באמת שיפסיקו לתת דין וחשבון וינסו את זה על מחבלים
לא מוסרי, אבל עדיף מאשר בני אדם
( עכשיו יצאו עליי נכון? )
עריכה: מסכימה עם השתיים מעליי, המחבלים האלו גם ככה לא נחשבים בני אדם אחרי מה שהם עשו בשביעי לאוקטובר.
( עכשיו יצאו עליי נכון? )
עריכה: מסכימה עם השתיים מעליי, המחבלים האלו גם ככה לא נחשבים בני אדם אחרי מה שהם עשו בשביעי לאוקטובר.
אנונימית
לא מוסרי
לא
ממש שלא מוסרי
באמת שאני לא מבינה בתחום הזה אז תקנו אותי אם אני טועה אבל אחרי שנים בתעשיית הטיפוח אנחנו כבר יודעים בערך מה טוב ולא טוב לעור שלנו. אז למה לשרוף ארנבים בחומצות הזויות וגם כמה ארנבים בכלל דומים לבני אדם
וברור שלא מוסרי כי מסכנות החיות, לא מגיע להן לסבול בשביל שיהיה לי ליפגלוס. זה משהו שאנשים צריכים לצאת להרוס קמפוסים בשבילו נגיד
באמת שאני לא מבינה בתחום הזה אז תקנו אותי אם אני טועה אבל אחרי שנים בתעשיית הטיפוח אנחנו כבר יודעים בערך מה טוב ולא טוב לעור שלנו. אז למה לשרוף ארנבים בחומצות הזויות וגם כמה ארנבים בכלל דומים לבני אדם
וברור שלא מוסרי כי מסכנות החיות, לא מגיע להן לסבול בשביל שיהיה לי ליפגלוס. זה משהו שאנשים צריכים לצאת להרוס קמפוסים בשבילו נגיד
עדיף לעשות ניסויים על בני אדם מאשר חיות
ממש לא מוסרי
באותו הנושא: