2 תשובות
חיזבאאלה הוא לא צבא כובש. אין להם תשתיות כדי להכנס עמוק למדינה. אבל הם כן צבא טילים. הם יכולים להשבית לנו את כל מתקני המים, חשמל, תקשורת וכו. וכשאנחנו נהיה מבולבלים ובלי תשתיות הצבא המיצרי יכנס בנו בכל הכוח עם אלפי הטנקים והמטוסים שיש להם.
שלום לך,
שומע את העצב במילותייך, על מה שקורה סביבנו ולאהובנו, על מה שנהרס בעבר וכעת.
רואה את הפחד, ההלם שאת מרגישה, את חוסר ההבנה של "איך הגענו למצב הזה".
האם ניסית לדבר על כך עם הורייך?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אשר יכולים לספק לך מענה ייחודי ואישי. תרגישי בנוח לפנות אלינו בצ'אט של העמותה. נהיה שם לשמוע את כל מה שתרצי להעלות ואולי נוכל לחשוב יחד על דרכים להקל על המצב הנוכחי.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
מוזמנת לפנות אלינו,
שלך מתנדב סה"ר
שומע את העצב במילותייך, על מה שקורה סביבנו ולאהובנו, על מה שנהרס בעבר וכעת.
רואה את הפחד, ההלם שאת מרגישה, את חוסר ההבנה של "איך הגענו למצב הזה".
האם ניסית לדבר על כך עם הורייך?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אשר יכולים לספק לך מענה ייחודי ואישי. תרגישי בנוח לפנות אלינו בצ'אט של העמותה. נהיה שם לשמוע את כל מה שתרצי להעלות ואולי נוכל לחשוב יחד על דרכים להקל על המצב הנוכחי.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
מוזמנת לפנות אלינו,
שלך מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: