36 תשובות
זה מפחיד, אבל ביבי המלך לא יתן לזה לקרות, למרות הלחץ, מלך ישראל לא מקריב את עם ישראל למען 136 חטופים
אל תדאגי סמכי על המלך ביבי
ביבי יודע הכי טוב מה לעשות
ומה שביבי עושה קדוש, ולא מפחיד
אנונימי
זה לא יקרה תסמכי על העם שלך שיצא להפגין בכמויות, ובסופו של דבר ביבי לא יתן לזה לקרות כי אז הוא יצטרך להיכנס לכלא ולהתפטר
איך אפשר לסמוך על ביבי-_-
באמת איך??
אנונימי
בלי ביבי לא היה לנו מדינה עם לפיד מה שהיה לך זה גפרור
אמאלה מה זה הבוטים של ביבי ה ישמור
שואל השאלה:
מי אם לא ביבי? לא מתה עליו בעצמי
אבל אם לא הוא מי כן? ובבקשה לא לצאת בדיחה ולרשום גנץ או לפיד
אנונימית
שואל השאלה:
וחיים איזה בוטים? העם בחר אותו. אנחנו מדינה דמוקרטית לא?
אנונימית
בנתיים ממשלת בנט לפיד עבדה פי 10 יותר טוב מהממשלה הזאת
הממשלה הזאת מבזבזת כסף על שטויות במקום על מה חשוב באמת. ממשלה של חובבנים.
אנונימי
אני הבנתי במי מדובר ברגע שאמרת "וחיים"
שואל השאלה:
תתפלא לשמוע אבל אני אשכנזיה מלאה.. ואתה חושב שלא ידעתי שמישהו ירשום על זה? רשמתי את החיים ואז מחקתי והחלטתי להשאיר.
אנונימית
מה זה קשור? לא אכפת לי מה את
אני מרוקאי משני הצדדים ו?
שואל השאלה:
והינה אתה מוכיח שאתה מלא בסטיגמות
נו רשמתי "חיים" ו? מה זה אומר עלי? הדעה שלה לא שווה? ליברלים בת*ת שלי אתם
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא בעד ביבי? אתה בעד מדינה פלסטינאית. זה חשבון פשוט
אנונימית
איך סטיגמות? אמרתי שלא אכפת לי מה את...
^^ביבי ממשיך אוסלו
ביבי האמאמא של מדינה פלסטינית
אנונימי
שואל השאלה:
" אני הבנתי במי מדובר ברגע שאמרת "וחיים""
במה הבנת במה מדובר שרשמת את זה? אם לא אכפת לך מה אני?
אנונימית
נראה שמישהי פה לא עברה את גיל ההתבגרות וזה בסדר. דרך אגב אני שונא את השמאל הישראלי כמו גנץ ולפיד וכל אלה
שואל השאלה:
נכון! אז אם ביבי תומך במדינה פלסטינאית אז מה האחרים?!
ההבדל שביבי לא בעד מדינה פלסטינאית *עכשיו* ואחרים כן..
אנונימית
שואל השאלה:
עוקפת אותך בגיל אבל שיהיה..
אנונימית
מה שעושה לך טוב אני יודע
טוב חחח
ביבי גם בטח בעד חיסול החמאס
מ2009 הוא מבטיח לחסל תחמאס
מעניין בנתיים הוא רק מוציא כוחות מעזה וחמאס חוזר לשלוט על כל צפון הרצועה אבל יחי המלך ביבי
אנונימי
^עזוב אחי ראש בקיר
שואל השאלה:
אה כי אמריקה בכלל לא שולטים במדינה עכשיו
מעניין מה לפיד היה עושה..
אנונימית
שואל השאלה:
אתה רושם שאתה נגד השמאל ונגד ביבי
אז בעד מי אתה?
אנונימית
אני נגד פוליטיקה
שואל השאלה:
תעוף לי מהצאט big chungus2 אתה בא ומטיף לי על הצורת דיבור שלי ועוד ממשיך
אנונימית
צריך להעיף את כל ה120 מושחתים שם
שואל השאלה:
אז דעתך לא מעניין אותי..
אנונימית
ככה לא מנהלים שיחה עם אנשים
שואל השאלה:
אתה נגד פוליטיקה? אז אתה לא יכול להועיל לי לשאלה או עד השיחה על ביבי
פשוט מאוד
אנונימית
אני מבין את מהאנשים האלה שלא מוכנים לקבל שום דעה שהיא לא שלהם...
שואל השאלה:
אתה כבר הגבת 10 תגובות בלי דעה אחת שלך.
אנונימית
לא כל תגובה חייבת להיות דעה. וכן הגבתי לדעתי כל הפוליטיקאים נוראים
שואל השאלה:
איפה טענתי שלא?
הדבר היחידי שמעצבן אותי זה שאתם חושבים שאם לא ביבי אז הולך להיות פה כפר הולנדי, שתכלס כולם בובה על חוט של אליטה אחרת ששולטת על המדינה.. מצידי גם שאחמד טיבי ראש הממשלה, הכל מתוכנן פה וזה לא ישנה כלום, מה שצריך לקרות יקרה בכל ממשלה כלשהי אחרת.
מה שמדאיג אותי זה שביבי יעוף ומדינה תחזור להיות בשקט ורדומה ותחשוב שהיא נמצאת בידיים טובות
אנונימית