15 תשובות
במזרח התיכון אפילו השמיים לא הגבול והכל יכול לקרות
וניק מעניין
וניק מעניין
אנונימי
כן, לחיזבאללה יש וואחד טילים ):
לא יכולים בחיים אולי עם כמה טילים בודדים אבל זה לא יקרה וגם אם יקרה איכשהו אנחנו ניכנס בהם חזק (ואני חייל)
שואל השאלה:
יש להם גם טילים שצריך לשים מסיכות כאלה? ראיתי את זה בתמונות רק וזה מפחיד אותי
יש להם גם טילים שצריך לשים מסיכות כאלה? ראיתי את זה בתמונות רק וזה מפחיד אותי
שואל השאלה:
גם לנו יש טילים ברמה שלהם? כיאלו הם לא יותר חזקים מאיתנו?
גם לנו יש טילים ברמה שלהם? כיאלו הם לא יותר חזקים מאיתנו?
אנחנו צבא חזק וטוב, הקטע הוא שזה כן יפגע בנו (באיזשהי צורה) אבל אנחנו כן נחטוף
נו כבר כפרה עליך אל תאמיני לכל מילה פה וגם אם יש להם את הטילים הכי טובים אין להם אומץ כי אנחנו אחת המדינות הכי חזקות בעולם ומי שיתחיל איתנו אנחנו נשמיד אותו
יכול להיות אף אחד לא יכול להגיד לך מה יהיה בטוח , אבל מה שכן אם זה חיזבאללה אז יש להם טילים טובים.... והם יכולים להגיע למרכז מה שכן גם אנחנו חזקים אז הכל טוב אנחנו מצליחים להתמודד עם הכל :)
בקיצור אל תכניסי לעצמך סתם דברים לראש יש לוחמים ששומרים עלינו
שואל השאלה:
קצת מפחיד אותי כי מה שהיה עם חמאס היה לי נוראי ועכשיו אתם אומרים שהאלה בצפון חזקים יותר אמלה
קצת מפחיד אותי כי מה שהיה עם חמאס היה לי נוראי ועכשיו אתם אומרים שהאלה בצפון חזקים יותר אמלה
אני אסביר לך, חמאס זה כלום לעומת חיזבאללה, גם עם חיזבאללה אנחנו מסוגלים להתמודד כי יש לנו לוחמים ונשק מטורפים, הקטע הוא שמה לעשות, אם הם יחליטו להצשיך, נחטוף
כן אבל עוד הפעם האלה שבצפון לא רוצים שיקרה להם מה שעשינו לחמאס אז הם לוקחים הכל בפרופרציות
כן, יום טוב
אנונימית
חחח אני לא מעודכנת מה קורה בצפון
הם יכולים להגיע לכל הארץ יש להם רקטות של השם ישמור
אבל הכל טוב יש לנו את צהל שה' ישמור אותם :)
אבל הכל טוב יש לנו את צהל שה' ישמור אותם :)
באותו הנושא: