התחברות
הרשמה
הגיוני שלא בא לי ללכת למועדי ב?
לא יהיה לי ציונים מושלמים, אבל אני כמעט בטוח שכולם מעל 80 85 ופשוט לא בא לי את הלחץ של ללמוד מחדש עוד פעם לדברים האלה
30 במאי 2024, 20:40
ציונים
בגרות
בחינות בגרות
מועד ב'
4 תשובות
אתה לא חייב
ק
קדריק קדגורי הנקבה
הגיוני
מ
מלאכית בשנקל וחצי
כן הגיוני
ש
שַׁחַר
הגיוני, אתה לא חייב. אבל תמיד טוב
נ
נערת השוקולד
באותו הנושא:
הגיוני שיהיה דבר כזה בגרות שאין לה מועד ב'?
קיבלתי 99 בבגרות באנגלית 5 יחל ולא נותנים לי להרשם למועד ב, הגיוני?
הגיוני להיכשל במועד א של הבגרות במתמטיקה ואז להוציא 80 ומעלה במועד ב?
הגיוני לקום בחמש וחצי בבוקר בשביל ללכת לעשות מועד ב של מבחן?
יתנו לי ללכת למועד ב אם לא עשיתי מועד א?
זה הגיוני שיש לי מועד ב ברביעי ועדיין לא העלו את הציון שלי בלשון?
זה הגיוני שהמורה מודיעה לי על מועד ב יומיים לפני המבחן ולשאר הבנות 5 ימים לפני
זה הגיוני שמועד ב בלשון יום אחד אחרי מועד ב במתמטיקה????????
הגיוני שבביצפר יעשו בחינת בגרות במקצוע מועד ב רק לילד אחד?
זה הגיוני לעשות לי שתי מועדי ב באותו היום?
זה נראלכם הגיוני שמורה מכשילה אותי במועד ב ?