5 תשובות
לא סביר, אבל הגיוני.
כבר היו לי מקרים יותר גרועים (כמו לקום ב4 בשביל מבחן ב6).
תלוי כמה קיבלת ובאיזה כיתה את
שואל השאלה:
כיתה י
קיבלתי 50 על טעויות מטומטמות
אנונימית
אז כן