5 תשובות
כן..
לא סביר, אבל הגיוני.
כבר היו לי מקרים יותר גרועים (כמו לקום ב4 בשביל מבחן ב6).
כבר היו לי מקרים יותר גרועים (כמו לקום ב4 בשביל מבחן ב6).
תלוי כמה קיבלת ובאיזה כיתה את
שואל השאלה:
כיתה י
קיבלתי 50 על טעויות מטומטמות
כיתה י
קיבלתי 50 על טעויות מטומטמות
אנונימית
אז כן
באותו הנושא: