6 תשובות
כןן
עשו לי גם איזה 3^^^
עשו לי גם איזה 3^^^
לא ממש, נשמע קשה.
שואל השאלה:
מה הקטע של זה ? אי אפשר יום אחרי יום ?
למה ככה להקשות עליי יאו
מה הקטע של זה ? אי אפשר יום אחרי יום ?
למה ככה להקשות עליי יאו
אנונימית
לא יודעת אבל לי יש יופ אחרי יום
לא
לא
באותו הנושא: