זה מרגיש טיפה שאנחנו הופכים להיות בדיוק כמו שאומרים שאנחנו
שאנחנו רוצחים ומחבלים וטרוריסטים ועם של רוצחים תינוקות וכל זה וכבר עכשיו תנו לי לומר אני בשום אופן וגם בחיים לא אתמוך בפלסטינים או תומכת. אני לא אומרת שאנחנו ככה אבל אני הכי לא בעד לרצוח ילדים כי זה פשוט באמת רוע טהור בשבילי לרצוח ילדים בכוונה, זה שהם רצחו את שלנו - ואני שונאת אותם בגלל זה לא אומר שזה מוסרי לרצוח את שלהם זה כמו להילחם אש באש זה אף פעם לא יעזור להנמיך את האש זה רק יגביר אותה חשבתי שאנחנו אמורים להיות יותר טובים מהם ולא לרדת לרמה שלהם באה בטוב:) לא תומכת בהם בשום צורה, רק מקווה שהחיילים והחטופים כולם יחזרו לשלום