9 תשובות
הייתי שם אח שלי עובד שם
לא, אני חושב שהמדינה תתרסק כי הנתק עם ארה"ב יפסק והדוסים יקבלו תקציבים, לא ילמדו ליה ויגנבו אותנו
אבל זה לא משנה גם ככה עוד כמה עשרות שנים כולם יהיו פה דוסים וערבים שלא יודעים מתמטיקה ואנגלית, רק לרצוח ולגנוב כסף
ליבה*
שואל השאלה:
^^^^ אני צחקתי זה סרטון של ילדים שרים על ביבי אנחנו לא הופכים לצפון קוראיה (למשטר טוטלטארי לא לצפון קוריאה) אני לפחות מקווה
אני לא קורא תגובות של בוטים ^
חחח אני בהלם מה זה אמור להיות
אנונימית
מה הקשר? זה קמפיין פוליטי שמערב ילדים, אבל ההשוואה שגויה.
הנה אחד ^
אחי ביביסטים לא מסוגלים לחשוב בכוחות עצמם חבל על הניסיון בכלל