16 תשובות
את לא צריכה לרדת, למה את רוצה לרדת במשקל?
חוץ מזה לאכול 700 יכול לגרום לך להתעלף ולפגוע בגוף שלך בסופו של דבר
את תגיעי לבית חולים אחרי שלושה שבועות מחוסר בתזונה
שואל השאלה:
אני לא צריכה אבל ירידה במשקל במידה שאני רוצה לא תעשה לי נזק, פשוט מעדיפה לשקול פחות
שואל השאלה:
כמה קלוריות אז צריך ביום בשביל דיאטה?
"אני לא צריכה אבל ירידה במשקל במידה שאני רוצה לא תעשה לי נזק"
??
מה??

חוץ מזה אין סיבה לרצות לשקול פחות
זה קשה לספור קלוריות, ואני לא יודעת מה הגיל שלך לכי לדיאטנית
שואל השאלה:
כוונה שלי היא שאני לא רוצה לרדת במשקל ברמה מסוכנת או מזיקה.
אנשים זה פשוט לא נכון
אני כבר חודשים אוכלת מקסימום 500 קלוריות ואפילו יוצא לפעמים ש200 ואני לא בבית חולים וגם לא מרגיש ששום דבר השתנה תאמת
שואל השאלה:
אם אפשר לשאול כמה ירדת או אם בכלל ירדת ?
" אני עושה דבר מאוד מסוכן לגוף שלי ואני לא מרגישה משהו ביינתים, כנראה שזה בסדר (: "
וואו אני מקווה שתתגברי על זה בקרוב, העובדה שאת לא מרגישה כלום אומר שזה רע
פאקינג הפרעות אכילה, כשלי היה הפרעות חשבתי שזה הדבר הכי פתטי בעולם כשאנשים עם הפרעות אכילה מעודדים אנשים אחרים להתנהג כמוהם
https://vt.tiktok.com/zsy6fbdsh/
ממליצה לך לראות את זה
אנונימית
^^^מלא אמרו שירדתי למרות שאני לא רואה שום הבדל
אני מאמינה שבערך קילו או שניים
הייתי 52 מאמינה שאני בערך 50
פשוט אין לי משקל בבית
אבל באמת אני לא ממליצה לך לעשות את זה, זה לא חיים וזה כל כך מייאש.
תשמרי על עצמך ואפשר לרדת במשקל בדרכים אחרות (פשוט אצלי שום דבר לא עבד וזה הדרדר ונהיה מאוחר מידי)
לשם מה את רוצה לרדת במשקל? מה זה עוזר לך שהמשקל יהיה קטן יותר ממה שהוא עכשיו?
את רוצה להרזות בגוף? או שסתם המספר יהיה קטן יותר?
שואל השאלה:
יש לי המון סיבות מהעבר והנוכח אבל הבעיות שלי עם משקל התחילו בגיל מאוד צעיר ככה שתמיד רציתי לרדת מכל מיני סיבות
אז לכי לפסיכולוג
שואל השאלה:
צודקת
תעדכני איך את ❤