9 תשובות
גם 700 וגם 1200 ביום זה לא מספיק. את תעלי רק אם תאכלי הרבה מאכלים לא בריאים, זאת אומרת המון קלוריות ולא תתאמני או תדאגי לבריאות שלך. תאכלי טוב, תתאמני טוב, ותישני טוב. ככה את תהפכי לגרסה הטובה ביותר של עצמך.
שואל השאלה:
כן אבל אם אני יאכל שוב
אני לא אעלה הכל בחזרה מהר? אני מפחדת
כן אבל אם אני יאכל שוב
אני לא אעלה הכל בחזרה מהר? אני מפחדת
לא.
שואל השאלה:
בטוח? מלא אומרים פה שכן ובגלל זה אני ממשיכה
בטוח? מלא אומרים פה שכן ובגלל זה אני ממשיכה
בואי נאמר שאת חודש שלם אוכלת 1000 קלוריות כל יום. פתאום חודש אחרי את אוכלת 2000 קלוריות כל יום. את כן תעלי במשקל כי הגוף לא רגיל לזה אבל זה לא אומר בהכרח שתשמיני. זה למה כדאי להתאמן כדי למצוא את האיזון בין השמנה להרזייה.
שואל השאלה:
כמה אעלה במשקל?
כמה אעלה במשקל?
זה משתנה.
שואל השאלה:
וזה ירד אחכ?
וזה ירד אחכ?
אם תתאמני ותשמרי על אורח חיים בריא אז כמובן. ברגע שתגיעי לאיזון שאת צריכה להגיע אליו את תוכלי לשחק עם כמות הקלוריות שאת אוכלת וככה את תשלטי במשקל שלך.
באותו הנושא: