9 תשובות
גם 700 וגם 1200 ביום זה לא מספיק. את תעלי רק אם תאכלי הרבה מאכלים לא בריאים, זאת אומרת המון קלוריות ולא תתאמני או תדאגי לבריאות שלך. תאכלי טוב, תתאמני טוב, ותישני טוב. ככה את תהפכי לגרסה הטובה ביותר של עצמך.
4AM
שואל השאלה:
כן אבל אם אני יאכל שוב
אני לא אעלה הכל בחזרה מהר? אני מפחדת
_0_
לא.
4AM
שואל השאלה:
בטוח? מלא אומרים פה שכן ובגלל זה אני ממשיכה
_0_
בואי נאמר שאת חודש שלם אוכלת 1000 קלוריות כל יום. פתאום חודש אחרי את אוכלת 2000 קלוריות כל יום. את כן תעלי במשקל כי הגוף לא רגיל לזה אבל זה לא אומר בהכרח שתשמיני. זה למה כדאי להתאמן כדי למצוא את האיזון בין השמנה להרזייה.
4AM
שואל השאלה:
כמה אעלה במשקל?
_0_
זה משתנה.
4AM
שואל השאלה:
וזה ירד אחכ?
_0_
אם תתאמני ותשמרי על אורח חיים בריא אז כמובן. ברגע שתגיעי לאיזון שאת צריכה להגיע אליו את תוכלי לשחק עם כמות הקלוריות שאת אוכלת וככה את תשלטי במשקל שלך.
4AM