12 תשובות
תשמע אני מבינה את חוסר הביטחון אבל לא חבל להוציא פתור בגלל משהו כזה?
תחשוב על זה שוב, המון אנשים אומרים שצבא משנה (לטוב ולרע) וזאת הזדמנות להשתנות לטובה, או לפחות לנסות ולהכיר חברים.
שואל השאלה:
^להיות רק עם זקן לא יספיק אני צריך גם את השיער
^^תראי זה מאוד מבאס אותי אבל אני יודע שאני לא אצליח להתמודד, אם אחרי תספורת רע אני בדיכאון שקוע במיטה מה אני אעשה בצבא?
אנונימי
שואל השאלה:
אנוכי אני יודע שזה לא תוכנית לבקשתך..
אבל אני לא חייב להתגייס אם אני לא אהיה מסוגל להתמודד..
אנונימי
^אתה כן.
זה הקטע של חוק...
שואל השאלה:
אם אני בדיכאון שאין לי שיער ולא יכול בכלל לאכול אז זה בעיה נפשית אהובי
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים חסרי ביטחון ושלא אוהבים את עצמם סובלים ממחלות נפשיות גם
זה די ברור מאליו
אנונימי
^^זה לא המצב.
המצב הוא שאם אך ורק השיער היה הבעיה שלך אז היית מסתדר או לפחות מנסה להסתדר. בטח שלא מכריז מראש שאתה לא מסוגל בגללו, ובכנות אני מכיר כאלו שגם הייתה להם בעיה דומה אבל ברגע שהם ניסו להתמודד איתה בדרך שגורמת להם לפעול בבגרות הבעיה נעלמה.
המצב כמו שאני רואה אותו הוא שתי אופציות. או שאתה פחדן שלא רוצה לנסות לשים את עצמו במצבי לחץ ולהתגבר עליהם.
או שיש בעיה אחרת, שהיא הסיבה שבגללה אתה לא רוצה להתגייס, ואתה משקר לנו ואולי גם לעצמך שהבעיה היא שיער.
פטור זקן זו אופציה.
אבל לפטור שיער יש הגבלות, עד 6 סנטימטרים. וגם זה במקרה קיצוני. מאוד קשה לקבל פטור שיער.

ומה תעשה? תתמודד.
החיים הם לא תוכנית כבקשתך. לפעמים עושים דברים שלא רוצים.
^פטור נפשי לא מקבלים על שיער או ביטחון עצמי.
מקבלים על בעיות נפשיות.
שואל השאלה:
פטור נפשי זה לא חוקי ? ממתי זה ?
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה שיצחקו עליי ויצבריינו אליי זה גם פקטור לא קטן
אבל אם הייתי יכול להיות עם שיער לא היה לי אכפת אם יצחקו עליי, צחקו עליי בבית ספר וצוחקים עליי בעבודה ואני מגיע כל יום והכל כרגיל וזה קשה לי מאוד אבל מתמודדים
הבעיה שאם יש לי גלח לא רק שרואים אותי מגוחך אני בעצמי גם מרגיש מגןחך וזה משהו שאני יודע שאני פיזית ממש לא יצליח להתמודד איתו
אנונימי
שואל השאלה:
תראה אתה לא צריך לשפוט ולכעוס עליי בגלל שלא בא לי להתגייס כי אני מרגיש שזה יעשה לי נזק נפשי..
אם אתה לא מסכים איתי אתה בכיף יכול להביע דעה אבל יש דרך ויש צורה
אנונימי