14 תשובות
אם את נוגעת את מרגישה גבעה כזה או שזה שטוח?
אנונימית
יש אפשרות להוריד נקודות חן לא?
אם לא את יכולה לחסות את זה בעזרת איפור
אם לא את יכולה לחסות את זה בעזרת איפור
שואל השאלה:
^^ זה שטוח
^ אין ניסיתי עם איפור עדיין רואים
^^ זה שטוח
^ אין ניסיתי עם איפור עדיין רואים
אנונימית
א. את יכולה ללכת לרופא עור/מנתח פלסטי ולהתייעץ. תתחילי מרופא משפחה, הוא כבר ידע לאן להפנות אותך.
ב. כדאי לעבוד על לפתח בטחון עצמי בלי קשר לנקודה הזו ולמראה חיצוני בכלל. תשקיעי בזה את האנרגיה שלך, כי מראה לא תמיד עובד איך שהיינו רוצים, והוא גם לא חשוב כמו אופי, הישגים, מה עשית בשביל אחרים וכו'.
ב. כדאי לעבוד על לפתח בטחון עצמי בלי קשר לנקודה הזו ולמראה חיצוני בכלל. תשקיעי בזה את האנרגיה שלך, כי מראה לא תמיד עובד איך שהיינו רוצים, והוא גם לא חשוב כמו אופי, הישגים, מה עשית בשביל אחרים וכו'.
יש מייקאפים טובים שיוכלו להסתיר לך את זה, או שפשוט תשימי יותר משכבה אחת
בכל מקרה תזכרי עדיין שלכל אחד יש את החוסר ביטחון שלו אבל לומדים לחיות איתם להסתדר ולהתעלם מהם. מבטיחה לך שזה לא יעניין אותך כל כך בעתיד.
בכל מקרה תזכרי עדיין שלכל אחד יש את החוסר ביטחון שלו אבל לומדים לחיות איתם להסתדר ולהתעלם מהם. מבטיחה לך שזה לא יעניין אותך כל כך בעתיד.
שואל השאלה:
^^ אני בת 15 אני לא רוצה לעשות ניתוח כרגע ואז כולם יראו אותי בלי וישאלו שאלות ולגבי ביטחון הביטחון שלי בריצפה גם ככה ואני מנסה לשפר את זה והאופי שלי בסדר ואני אוהבת אותו הבעיה שנהייתי חרדתית בנוגע למראה שלי מאז שיש לי חרדות חברותיות אז קצת קשה לעשות מהפך בן רגע
^^ אני בת 15 אני לא רוצה לעשות ניתוח כרגע ואז כולם יראו אותי בלי וישאלו שאלות ולגבי ביטחון הביטחון שלי בריצפה גם ככה ואני מנסה לשפר את זה והאופי שלי בסדר ואני אוהבת אותו הבעיה שנהייתי חרדתית בנוגע למראה שלי מאז שיש לי חרדות חברותיות אז קצת קשה לעשות מהפך בן רגע
אנונימית
קודם כל זה שאת כבר אמרת שאת אוהבת את האופי שלך זה מעולה כי לא כולם יכולים להגיד את זה אז תהיי גאה בעצמך. חרדה חברתית זה תהליך אבל בסופו של דבר את תצלחי אותו אז אל תדאגי לזה עכשיו. תתאמצי קצת רק בשביל לאהוב את עצמך כמו שאת קודם ואז כבר לא יהיה לך אכפת מהדעות של אחרים עליך בכלל
שואל השאלה:
^ כן אני גאה בעצמי כמובן ואני גם אוהבת את עצמי מה שרוב אנשים לא חושבים ככה אני משלימה עם כל פגם שלי אבל הנקודה הזאת ספציפית באמת שאני לא מצליחה להשלים עם זה
^ כן אני גאה בעצמי כמובן ואני גם אוהבת את עצמי מה שרוב אנשים לא חושבים ככה אני משלימה עם כל פגם שלי אבל הנקודה הזאת ספציפית באמת שאני לא מצליחה להשלים עם זה
אנונימית
אני מבינה אותך. אם זה מפריע לך עד כדי כך תנסי את מה שאמרתי לך עם המייקאפ. פשוט תשימי עוד שכבה ואם עדיין רואים אז תחליפי את הצבע של המייקאפ לטיפה יותר כהה (שלא ממש מבדילים על הפנים) ותנסי איתו
זה ממש לא בהכרח ניתוח, יכול להיות שאפשר לטפל בזה עם קרם מסוים או צריבה בחומר מסוים, וגם אם זה ניתוח זה לא חייב להיות בהרדמה מלאה, את מתארת משהו די שטוח אז לא בהכרח תהיה פרוצדורה מסובכת.
ושהאנשים שישאלו שאלות יקפצו לך! תגידי להם - כן, טיפלתי בזה כי זה הפריע לי. את לא חייבת לאף אחד הסברים. וזה לא בהכרח יהיה מהפך בן רגע.
ושהאנשים שישאלו שאלות יקפצו לך! תגידי להם - כן, טיפלתי בזה כי זה הפריע לי. את לא חייבת לאף אחד הסברים. וזה לא בהכרח יהיה מהפך בן רגע.
שואל השאלה:
תודה לכלום❤❤❤
תודה לכלום❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
זה בין הגבות רק יותר למעלה כזה כמו של ריוואה מהאח הגדול אבל בקטנה לא ענק וזה
זה בין הגבות רק יותר למעלה כזה כמו של ריוואה מהאח הגדול אבל בקטנה לא ענק וזה
אנונימית
שואל השאלה:
לא פלולה זאת נקודת חן שנראלי נולדתי איתה או שבמשך הזמן היא הופיעה לי
לא פלולה זאת נקודת חן שנראלי נולדתי איתה או שבמשך הזמן היא הופיעה לי
אנונימית
זה פלולה יעני? אם כן יש דרכים להוריד את זה אין לך מה לדאוג
אנונימית