7 תשובות
שואל השאלה:
שופטים על כל דבר,לא נעים לשוחח בתגובות,שאלות רדודות ושטחיות כל היום על מראה, אין צחוקים מבאס
שופטים על כל דבר,לא נעים לשוחח בתגובות,שאלות רדודות ושטחיות כל היום על מראה, אין צחוקים מבאס
אנונימי
כן אשכרה פשוט שופטים על כל דבר בלי סיבה
כן
היה ממש כיף פה לפני 3 4 שנים ככה
היה ממש כיף פה לפני 3 4 שנים ככה
שואל השאלה:
^מאמין לך. נשבע אני מתגעגע לשאלה הפלה זה רצח כבר חחח
כל היום בנים מה אתם מחפשים בבנות ובנות מה אתם מחפשות בבנים
^מאמין לך. נשבע אני מתגעגע לשאלה הפלה זה רצח כבר חחח
כל היום בנים מה אתם מחפשים בבנות ובנות מה אתם מחפשות בבנים
אנונימי
כן
כן
אנשים פשוט לא אוהבים לקבל תשובות לשאלות שלהם
הם שואלים משהו ואז מתלוננים או עונים מגעיל כי לאנשים יש דעה שונה
אנשים פשוט לא אוהבים לקבל תשובות לשאלות שלהם
הם שואלים משהו ואז מתלוננים או עונים מגעיל כי לאנשים יש דעה שונה
אנונימית
פעם היה ממש כיף, זה היה אתר שאשכרה שאלו שאלות טובות וגם הספאמים היו מקוריים ומצחיקים
היום זה נהיה אתר היכרויות
היום זה נהיה אתר היכרויות
באותו הנושא: