6 תשובות
כן
דור אחר וזה בהתאם
פחות אנשים עונים בצורה עניינית
כן, בגלל שפעם אנשים באמת היו עוזרים פה והיום כולם עונים תשובות ציניות
כן.
לא יושעת למה כל כך, פשוט זה לא כמו פעם
האנשים השתנו, אנשים לא עונים היום במטרה לעזור הם עונים בשביל פרחים או סתם מטרילים את האתר. ועוד מלא סיבות
כן. חד משמעית כן.
הרבה אנשים פה חושבים שנמצאים פה גורמים שלא נמצאים פה כגון:
תזונאית (כל השאלות של הקלוריות והספורט) אנשים כותבים שהם רוצים להתאבד ולא מבינים שזה לא מצחיק שזה רק אתר לטיפים ולעזרה אבל בכל זאת יש גבול מסויים
כן
עכשיו כבר בקושי עונים ועוזרים פה
טיפה כן
הרבה ספאמים ותשובות ציניות שלא עוזרות לשואל