6 תשובות
נראה לי משהו כמו 85 במבחן עצמו יספיק אם אני לא טועה כי למבחן בגרות עצמו יש משקל גבוה יותר מהמגן
כן? אני די בטוחה שהמבחן עצמו שווה משקל יותר גבוה
אחרת נגיד במצב שמישהו מקבל מגן מאה ובבגרות מקבל חמישים אז הציון שלו קופץ מחמישי לשבעים וחמש רק בגלל המגן? נשמע לי קצת מוגזם
בדקת את זה עם המורה? הוא אמר לך שזה חמישים אחוז?
הבנתי
שקלת לערער על המגן?
שקלת לערער על המגן?
איי באסה
יש אופציה אולי לגשת בלי מגן?
יש אופציה אולי לגשת בלי מגן?
באותו הנושא: