8 תשובות
לא, מותר לך להוציא גם 30
כל עוד אין הפרש מוגזם מידי הכול בסדר
מה זאת אומרת אסור? להיפך בגלל שיש לך מגן 100 זה לא כזה נורא אם תקבלי 70, ומקסימום תעשי מועד ב
בסופו של דבר זה ממוצע כיתתי אז אם כולם יקבלו ממש נמוך המגן יפול
ממוצע הפרש של 20 מפיל מגן, הכל טוב אם הגישו אותך על 100 סימן שמאמינים שתצליחי
מותר לך אני מרשה אני משרד החינוך
את יכולה גם לקבל 50

מבטלים את המגן רק אם זה באופן גורף בכל הבית ספר הבדל כזה
מותר לך
היום המגן נופל רק אם יש פער בממוצע הכיתתי/שכבתי בין ציוני המגן לציוני הבחינה (עד 2018 בערך זה היה שהמגן נופל לכל אחד בנפרד ואז הבינו שזה לא הוגן כלפי תלמידים שנלחצים והולך להם רע בבכרות עצמה אז עושים את זה לפי ממוצע כיתתי כי יש חשד שהמורים פרגנו בכוונה לתלמידים כדי לעלות להם את הציון)

אז גם אם תקבלי 50 חלילה ושאר השכבה ציון באיזור המגן, אז הכל בסדר.