5 תשובות
נשמע כיף, תהני.
וכן, הגיוני לגמרי
כן זה הגיוני, מבינה אותך לגמרי אתמול ישבתי עד 4 בבוקר וציירתי, סה עוזר ברמה לא הגיונית
הגיוני אם זה מה שאת אוהבת למה לא
שואל השאלה:
אני ישבתי עד שתיים בלילה וציירתי

שלשום ישבתי עד שלוש חח

דרך אגב יש לכם רעיונות לציורים
אנונימית
ח ח ח ח ח מזדהה איתך אני 24/7 רק מציירת