10 תשובות
מה לא ממש לא אני נראלי יותר מוזרה ממנו.ה
ולשנוא זאת מילה חזקה..
אני קודם כל שונאת אנשים אז כנראה שכן
שואל השאלה:
מצחיק שרשום לכם בקיר אחרת
אנונימית
כע רשמתי שם שאנוכי גם צינית
שואל השאלה:
חחח. שנאה זה מילה חזקה לא מצחיק
אנונימית
לכאן אני באמת התכוונתי לזה
למה שרשמתי בביו - לא
שואל השאלה:
אז למה רשמת
אנונימית
אני לא שונא אף אחד בעולם הזה. לא משנה מה. אין דבר כזה שנאה אצלי.
אני בעצמי מוזר
אנונימי
לא שונא אף אחד
אם לא מתאים לי, לא מסתכל על מה אחרים חושבים, פשוט לא יוצר איתו חברות