5 תשובות
בימים של בגרות לא אמורים ללמוד בכלל, זה מוגזם לגמרי
אסור יותר ממבחן אחד ביום
שואל השאלה:
ומחר יש לי עוד מבחן במגמה, ביום חמישי יש לי תאוריה, נראה לי נדפקתי
ומחר יש לי עוד מבחן במגמה, ביום חמישי יש לי תאוריה, נראה לי נדפקתי
אנונימי
מוגזם ברמות
לא הייתי מצליחה
לא הייתי מצליחה
כן זה לא תקין בכלל
באותו הנושא: