5 תשובות
בימים של בגרות לא אמורים ללמוד בכלל, זה מוגזם לגמרי
אסור יותר ממבחן אחד ביום
שואל השאלה:
ומחר יש לי עוד מבחן במגמה, ביום חמישי יש לי תאוריה, נראה לי נדפקתי
אנונימי
מוגזם ברמות
לא הייתי מצליחה
כן זה לא תקין בכלל