10 תשובות
כן בוודאי
אני אוכל כפול 3 ממך ביום זה בסדר
נורמאלית? זה כמות כלכך קטנה תתחילי לאכול אני מבין שזה לא קל תמיד אבל תנסי
אנונימי
נשמע כמו משהו שחצי בנאדם יכול לעכל, ממש מעט, איפה פחמימות מספקות בערב?
אל תבכי אחות זה כלום באמת
אל תבכי אחות זה כלום באמת
שואל השאלה:
אבל אני באמת לא מסןגלת פיזית. איך להצליח? אינשור ממלא אותי לכל היום וכל מה שאני אוכלת אחר כך עושה לי בחילה
אבל אני באמת לא מסןגלת פיזית. איך להצליח? אינשור ממלא אותי לכל היום וכל מה שאני אוכלת אחר כך עושה לי בחילה
אנונימית
הלו גברת
זה פצצה ! לא להתייאש
זה פצצה ! לא להתייאש
מה זה אינשור?
אנונימית
שואל השאלה:
זה כזה תוסף תזונה מגעיל שנותנים למי שיש לו חוסרים/צריך להעלות במשקל מהר
זה כזה תוסף תזונה מגעיל שנותנים למי שיש לו חוסרים/צריך להעלות במשקל מהר
אנונימית
תקשיבי אני גם מתמודדת עם הפרעות אכילה ואני מבינה איך זה מרגיש. עצה שלי תנסי לאכול כמה שיותר מהתפריט בבוקר ואז לא תצטרכי להתמודד עם זה כל היום
אנונימית
שואל השאלה:
תודה, אנסה❤
תודה, אנסה❤
אנונימית
באותו הנושא: