12 תשובות
רק לבגרות
שואל השאלה:
כאילו זה יום רגיל לומדים רגיל עושים בגרות וממשיכים ללמוד או שבאים רק למבחן וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מבטלים את המערכת או שכולם מבריזים?
אנונימית
מבטלים את המערכת
ברגע שזו בגרות חיצונית אלו שעות שמשרד החינוך מודיע עליהן מראש, ואז מגיעים חצי שעה לפני ואין לימודים במהלך היום
שואל השאלה:
אהה באמת?? גם יום לפני אין???
אנונימית
יום לפני אין לימודים, יש תיגבורים בדרך כלל אבל לא חובה
ביום שלה בגרות באים רק לבגרות והולכים

כיף רצח לבוא ב14:00 לבית ספר עד 17:00 לבגרות
שואל השאלה:
הבגרויות בדרך כלל בצהריים או בבוקר?
אנונימית
משרד החינוך קובע אז זה משתנה
שואל השאלה:
אה סבבה תודה
אנונימית
לא, באים רק חצי שעה לפני הבגרות עושים אותה ועפים הביתה
H00
ככה זה היה אצלי
H00
זה תלוי
אם זה בגרות חיצונית את באה רק להיבחן והביתה, וגם יש יום או יומיים חופש לפני (חוץ מתגבורים אם נותנים לכם אבל זה לא חובה)
אם זה בגרות פנימית הבית ספר יכול גם ללמד באותו יום אבל בדרכ גם רק באים להיבחן כי לפני הבגרות אף אחד לא מקשיב ואחרי לאף אחד אין כוח או שצריך לחכות מלא זמן עד שכולם יסיימו. לא יודעת איך זה בבתי ספר אחרים אבל גם לבגרויות פנימיות נותנים לנו יום יומיים חופש לפני

לגבי שעות זה משתנה מבגרות לבגרות. שנה שעברה היו כאלה שהתחילו בעשר כאלה שהתחילו ב12:30 וכאלה שאיפשהו באמצע
אנונימית