8 תשובות
זה לא גיל התבגרות זה יותר כמו ילדה קטנה שלא מבינה למה לפעמים לא מביאים לה מספיק תשומת לב או שמביאים לאחרים יותר ממנה
תסבירי לה שאוהבים אותה ושהכל בסדר כי הרי היא ילדה קטנה בסופו של דבר והם לוקחים דברים קשה יותר והם לא מבינים באמת
היא לא בגיל ההתבגרות
היא בת 3
לא תקין ועצוב שהיא ככה בגיל כזה צעיר..
טכנולוגיה ומדיה חברתית וטלוויזיה מפתחת את הילדים של היום לעבוד גיל התבגרות מוקדם
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם חושבת
אנונימית
זה לא בהכרח אומר שהיא "בגיל ההתבגרות"
קצת מוזר