התחברות
הרשמה
ממש חם לי כל פעם אחרי שאני אוכלת מישהו יודע מה זה ואם זה תקין
21 במאי 2024, 18:08
הפרעות אכילה
תשובה אחת
זה לא לא בסדר אבל תנסי לראות אם זה קורה עם אוכל קר גם אולי תתעייצי אם רופא. אם זהלא מפסיק
L
Lilpeep4ever
באותו הנושא:
זה תקין שמיד שאני אוכלת אני מקיאה והאוכל יוצא שלם?
תגידו לי אם זה תקין או שאני סתם אוכלת סרטים?
זה תקין שקשה לי לנשום אחרי שאני אוכלת הרבה?
אני צריכה לחרבן אחרי כמעט כל ארוחה שאני אוכלת זה תקין?
זה תקין ש5 דק אחרי שאני אוכלת אני חייבת לשירותים ?
כול פעם אחרי שאני אוכלת יש לי ממש בחילות ואני לא יודעת למה , בגלל זה אני פחות אוכלת מישהו יודע למה זה קורה??
זה תקין שאני אוכלת וישר חייבת לשירותים ?
בזמן האחרון שאני רעבה בא לי להקיא וזה עובר רק אחרי שאני אוכלת טונות של אוכל, מישהו/י יודע/ת למה?
זה הגיוני שאני אוכלת מלא הכל ולא משמינה?זה תקין בכלל?
בזמן שאני אוכלת אני מרגישה דקירות בבטן מישהו יודע מה זה?
בזמן האחרון בזמן שאני אוכלת קשה לי לנשום מישהו יודע למה?