7 תשובות
נראה לי שכן, מלא אנשים ככה
כן, גם לי.
תקין
לא ממש.. את צריכה לאכול לאט יותר, עם הפסקות, ולשתות מים באמצע.. לא בלגימה אחת אלא בכמה לגימות קטנות בין הביסים