6 תשובות
גם אני ככה, זה פשוט עיקול מהיר
כןכן וזה טוב רצח
כן
עיכול מהיר,לא בהכרח סימן טוב אבל נראלי זה בסדר
כן גם אני ככה וזה טוב
כן הכל תקין:)