7 תשובות
וואי
יש לי אחות גדולה עם אוטיזם שכל היום שמה את עצמה במרכז העניינים
נגיד אני שנייה עם אמא היא ישר נדחפת ורוצה שאמא תהיה רק שלה
ויש לי גם אחות קטנה(אני 16 והיא 13) והיא כל כך מפונקתת
יש לי אחות גדולה עם אוטיזם שכל היום שמה את עצמה במרכז העניינים
נגיד אני שנייה עם אמא היא ישר נדחפת ורוצה שאמא תהיה רק שלה
ויש לי גם אחות קטנה(אני 16 והיא 13) והיא כל כך מפונקתת
לדעתי הבעיה באה יותר מההורים מאשר הילדים, ההורים נותנים להם להרגיש שהם יכולים לדרוש תשומת לב יותר מהאחר ושהם טובים מהשאר כי הם תמיד קיבלו מה שרצו. ברור שיש פה עניין של העדפה ואם לא אז זאת הפרעה של הילדה שההורים פשוט החליטו לוותר עליה ולתת לה מה שהיא רוצה.
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שאני מנסה לא להראות שאני מתעניינת ואיכשהו זה מביא לי חתיכת עצבים בשרירים בעיניים ואני משתגעת! וככה היא מנופחת יותר התחילה לצעוק על ההורים שלי מישהו צריך להעמיד אותה..
אבל זה הקטע שאני מנסה לא להראות שאני מתעניינת ואיכשהו זה מביא לי חתיכת עצבים בשרירים בעיניים ואני משתגעת! וככה היא מנופחת יותר התחילה לצעוק על ההורים שלי מישהו צריך להעמיד אותה..
אנונימית
הפיתרון המושלם להתמודד עם נרקיסיסטים הוא פשוט להתרחק מהם ולא לתת להם את תשומת הלב שהם כל כך רוצים. תהיי יבשה וכשהיא מתנהגת ביהירות תוציאי את עצמך מהסיטאוציה, אל תשתפי פעולה ואל תתני לה לראות שזה מפריע לך.
שואל השאלה:
מעצבן אותי שהיא רק בת 14 אני 16 היא מתנהגת כמו איזה מישהי בת 19 וחיה בסרט קשה
מעצבן אותי שהיא רק בת 14 אני 16 היא מתנהגת כמו איזה מישהי בת 19 וחיה בסרט קשה
אנונימית
אני גם עם אחות כזו, מתמודדים
אני לא מכירה אותה אבל היא כנראה ילדת צומי כזאת
אל תתייחסי אם זה מעצבן אותך
אף בן אם לא יהיה תמיד במרכז העניינים זה יהפוך אותו לנואש
אל תתייחסי אם זה מעצבן אותך
אף בן אם לא יהיה תמיד במרכז העניינים זה יהפוך אותו לנואש
באותו הנושא: