7 תשובות
לכי תדעי מה עובר עליה
אולי קשה לה להתמודד עם משהו בחיים הפרטיים שלה
אל תקחי אותה יותר מידי קשה
זה יעבור מתישהו
אולי קשה לה להתמודד עם משהו בחיים הפרטיים שלה
אל תקחי אותה יותר מידי קשה
זה יעבור מתישהו
אולי עוברת עלייה תקופה תדברי איתה ועם אמא שלך
שואל השאלה:
דיברנו כבר ולא עובר עלייה שום דבר. היא פשוט מעצבנת מלידה
דיברנו כבר ולא עובר עלייה שום דבר. היא פשוט מעצבנת מלידה
אנונימית
זה גם ככה עם אחותי הקטנה. ליומולדת שלה הזמנו מקום למסעדה תאילנדית והיא התחילה לצרוח שלא בא לה ושההורים שלנו הם נוראיים ושזה היומולדת הכי גרוע בעולם וההורים שלי רק הרגיעו אותה והזמינו מקום לסושי. זה כל כך מעצבן וההורים שלי אמרו לי שאני מגעילה לגבי המתנה שהבאתי לה והיא אף פעם לא מביאה לי מתנות! חוץ מזה כל בוקר היא נכנסת לידר שלי באיזה ארבע ועושה רעש בגלל שכל הדפים בחדר שלה נגמרו אז היא באה לקחת מהחדר שלי. ועוד הרבה דברים רעים. כמה פעמים אפילו קיללתי אותה ואז ההורים שלי צרחו עליי ושהיא מקללת אותי בלי סיבה אז הם רק כועסים עליי. פעם אחת לקחתי לה עיפרון לשניה והיא התחילה לצרוח עליי שאין לי שכל והתחילה לבכות ולקלל אותי ואז קנו לה שלוש חבילות חדשות של עפרונות וצרחו עליי!!!!!
אנונימית
אז פשוט מה שאני עושה זה להעמיד אותה במקום ולספר להורים שלי מה באמת קרה כי היא שקרנית
אנונימית
תעמדי אותה במקום , לפחות שאת תיחנכי אותה ומתי שהיא תגדל אם החינוך שלך היא תהיה בן אדם טוב ותגיד תודה מי מה שעשית מי מנה .
לא הבנתי מי מביניכן האחות הגדולה
באותו הנושא: