18 תשובות
בת כמה את אהובה?
אנונימית
שואל השאלה:
16, ובאמת לא הייתי צריכה לספר לה היא פשוט לא עצרה ושאלה אותי מלא שאלות אישיות וסיפרה לי על החיים שלה
אנונימית
מה כתוב שם אני באמת מתקשה להבין
זה שטויות... היא לא תזכור את זה
תגידי לה שעבדת עליה
פעם הבאה תדעי שיש לא מעט אנשים שאוהבים להיכנס לפרטים אישיים גם אם הם לא קרובים אליך ברמת החברות
שואל השאלה:
היינו רציניות מידי בשיחה באתי בכלל לעשות בייביסיטר לבנות שלה וכשהיא חזרה היא שאלה אותי שאלות והיא אישתו של דוד שלי מצד אבא וזה מרגיש ממש רע שאמרתי את זה
אנונימית
שואל השאלה:
וסיפרתי כלכך הרבה כשהיא לקחה אותי הביתה באוטו.. לא יכלתי לא לענות לשאלות שלה הרגשתי מובכת
אנונימית
הכל בסדר. מבטיחה לך.
בחיים קוראים לנו מקרים שאנחנו בסיטואציה מסוימת ופולטים יותר מדי או אומרים דברים שאנחנו לא מתכוונים אליהם ואז מתחרטים ונלחצים בדיעבד
תאמיני לי הייתי שם
אז קודם כל ללמוד מהסיטואציה, וללמוד לסנן קצת יותר בפעם הבאה:) בהתחשבות של האדם שאת מדברת איתו וההשלכות שזה יכול להביא אליהן
ואם זה ממש מלחיץ אותך שיגיע אליה הייתי מדברת איתה שוב ואומרת שסתם נסחפתי בלהט הרגע ואני אשמח אם היא תוכל לשמור לעצמה את השיחה. בכל מקרה אני מניחה שזה מה שהיא תעשה.
יהיה בסדר :)
הכל בסדר תהיי רגועה אל תדברי איתה על זה שוב ואל תתנהגי כאילו היא מחזיקה סוד שאמרת תתנהגי בטבעיות כאילו זה היה כלום מבחינתך ותראי שזה עובר לבד
שואל השאלה:
תודה לכם, אני כלכך מעריכה את זה ברגע זה.
אבל היא רוצה להמשיך לקחת אותי היא אמרה לי "אני אקח אותך עוד הרבה" הכוונה לבייביסיטר ועכשיו היא תרגיש בנוח לשאול אותי הכול, וכשסיפרתי לה לא עברה שניה והיא התקשרה לאבא שלי ואמרה לו "מה זה הג'וק הזה שיש לילדה ללכת לפנימייה, עכשיו אני עושה איתה שיחה על זה" והיא לא יודעת בכלל מה קורה זה כלכך מביך. הרגשתי אי נעימות ועדיין עשיתי את עצמי בטוב איתה בשביל שלא תרגיש מותקפת.
אנונימית
תעשי תבייביסטר בעיקר זה מביא לך כסף, ופעם הבאה לא לפלוט דברים זה נשמע שהיא מנסה בכוח להוציא ממך
שחקי אותה קול
שואל השאלה:
אבל מה אני אגיד לאמא שלי אם היא תשמע על זה? אני מרגישה שהרסתי לה את השם, בעיקר כשזה מהמשפחה של אבא שלי שלא אוהבים אותה..
לא משנה מה יגידו לי אני מרגישה שבא לי לבכות עכשיו כי מרוב הבעיות שלי איתה מבלי שאני שמה לב אני יותר מידי מלכלכת על השם שלה שהיא ככה וככה וככה ממה שאני חוויתי איתה וזה כלכך מבאס אותי שאני תמימה ודפוקה שאני פותחת דברים למרות שאמרתי לעצמי בראש "אל תספרי את זה" הרגשתי בנוח בשיחה איתה, למרות שהרגשתי גם קצת כאילו היא גורמת לי להוציא דברים בכוח.
עדיין עניתי לשאלות שלה ולא הצבתי גבולות, אם אמא שלי תשמע את זה ותיפגע ואני אגרום לה לצער מה אז אני אגיד לה? אין לי כוח כבר שאנשים מתערבים לי בקשר שלי איתה אוףף
אנונימית
אם זה קורה ואמא שומעת
תגידי לאמא שלך שאותה אישה עיוותה תמילים שלך ואין לך שמץ איל היא הגיעה למילה נרקיסיסטית

בכל מקרה זה כבר קרה אין לך יכולת להחזיר את הזמן אחורה אז לחץ לא יעזור לך עכשיו
תרגעי תנשמי והזמן יעשה את שלו
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
תודה בכל זאת❤
אנונימית
יהיה בסדר קבלי הבטחה של מישהי שאת לא מכירה
תגידי לה שלא היית מרוכזת באותו הרגע ושדיברת שטויןת ולא שמת לב לזה בכלל ושאת ממש מצטערת..