8 תשובות
ב-א תציבי בy אפס
ב-ב תציבי בxאפס
ב-ג אני עכשיו מצלמת לך
שואל השאלה:
לא זה דפי עבודה לא מספר או משהו כזה וphotomath לא חןשבת יעבוד
אנונימית
אפשר עם פוטומט את פשוט מציבה שם 0 כמו שאילבן ומייק אמרה
שואל השאלה:
אם בסעיף א הצבתי ויצא לי y=0 איך אני כותבת את התשובה?
אנונימית
בסעיף א אמור להיות לך y שווה אפס כי נקודות חיתוך עם ציר הx הy שלהם הוא אפס..
ניסית לבדוק בתיקתק/photomath?
שואל השאלה:
כולם :( אם אפשר פשוט הסבר קטן כי אני לא יודעת איך פותרים את השאלה ויש לי מבחן בחמישי
אנונימית