8 תשובות
ב-א תציבי בy אפס
ב-ב תציבי בxאפס
ב-ג אני עכשיו מצלמת לך
ב-ב תציבי בxאפס
ב-ג אני עכשיו מצלמת לך
שואל השאלה:
לא זה דפי עבודה לא מספר או משהו כזה וphotomath לא חןשבת יעבוד
לא זה דפי עבודה לא מספר או משהו כזה וphotomath לא חןשבת יעבוד
אנונימית
אפשר עם פוטומט את פשוט מציבה שם 0 כמו שאילבן ומייק אמרה
שואל השאלה:
אם בסעיף א הצבתי ויצא לי y=0 איך אני כותבת את התשובה?
אם בסעיף א הצבתי ויצא לי y=0 איך אני כותבת את התשובה?
אנונימית
בסעיף א אמור להיות לך y שווה אפס כי נקודות חיתוך עם ציר הx הy שלהם הוא אפס..
ניסית לבדוק בתיקתק/photomath?
שואל השאלה:
כולם :( אם אפשר פשוט הסבר קטן כי אני לא יודעת איך פותרים את השאלה ויש לי מבחן בחמישי
כולם :( אם אפשר פשוט הסבר קטן כי אני לא יודעת איך פותרים את השאלה ויש לי מבחן בחמישי
אנונימית
איזה סעיף?
באותו הנושא: