5 תשובות
שואל השאלה:
16582
אנונימית
אם הבית ספר שלך השתתף בעיצומים לא עלו ציונים
שלי לא משתתף ועלו לי העל
אה לא ניגשתי לחורף של g אני ניגשת רק בקיץ אז אין לי מושג
שמעתי שיש כאלה שקיבלו
איזה שאלון?