10 תשובות
קבלתי הגשה 80, מבחן בגרות 65, מודל e. איך מחשבים ציון סופי של זה ? ממוצע ??
כן עברתי זה מה שרציתי
^^god fucking damnit!!!! למה 70 ?!?!?!?! זה רע!!! אני חייב לעשות מועד ב....
כן , תסתכלי באפצליקצית תלמידים.. זה אמור להופיע לך שם
ואני נגשת למועד ב
ואני נגשת למועד ב
כן
ניגשת למועד ב
ניגשת למועד ב
כן קיבלתי 94 מודל e
כן קיבלתי
אני עושה מועד ב לא מרוצה כל כך מהציון
אני עושה מועד ב לא מרוצה כל כך מהציון
70 זה אחלה
לא בשביל משהו שצריך עתיד טוב. גם ככה נכשלתי בשתי בגרויות, אני צריך אנגלית בשביל אונ' פתוחה
מודל e בי"א, קיבלתי 81:) אהל מעדיפה לגשת למועד ב' ככל הנראה.
באותו הנושא: