12 תשובות
אם אתם מודול e והוצאת פחות מ95 עדיף לענות מאנונימי
לא עובד לי האתר
אנונימי
100 ב-e
89 בg
92, ניגשת למועד ב
^^ קיבלת 92?!?!
אחותי למה את ניגשת?!?
89
מאוכזבת.
94 בg
אנונימי
^^^ כי אני רוצה מאה סופי במודל אי
^אמג 94 בg זה מטורף כל הכבודד
^ תודה תודה
ובאי קיבלתי 100 במבחן
אנונימי