59 תשובות
חצי מהילדים שמתו ניסו להרוג חיילים
זה צפוי שתבואי מאנונימית
לא.
ממש לא
מסכנים
ההורים שלהם מתו והם עדיין חיים,
אולי נהרוג גם אותם?(;
כן אין לי רחמים אליהם וגם לא היה
בכנות לא אכפת לי מהם
וכן הם גודלים להיות מחבלים, זה החינוך שלהם וכולם ראו את זה בשביעי לאוקטובר
הילדים שהיו בצוק איתן גדלו להיות המחבלים שעשו את ה 7.10
שואל השאלה:
^^ לא הם לא וגם אם כן זה 10,000 ילדים תמימים שלא עשו כלום
אנונימית
תשמעי אם מסתכלים על זה כזרים מוחלטים כן זה מאוד לא פייר כלפיהם ואין מה לעשות עם זה העולם לא פייר
ממש לא מתו 20 אלף ילדים והוכח שמשרד הבריאות ממציא מספרים.
ואני לא מרחמת כי אני יודעת איזה חינוך הם נותנים להם
היחידים שאני מרחמת עליהם זה החיות והתינוקות שרק נולדו
אנונימית
מי ירחם עליהם איכ
מגיע להם כולם שם רצחו והרגו כל "החפים מפשע" לא באמת.. כולם מחבלים ומגיע להם למות ולגור באוהלים.. זאתי הדעה שלי ..
אנונימית
אל תרחמי על מי ששונא אותך
ראית מה קרה לאותם אנשים שהיו דואגים להם? אנשים שהיו דואגים להם לאכול ומקום לישון נרצחו ב7/10 בידיי מפלצות בלי שום רחמים, אף אחד מהמפלצות האלו לא ריחמו עלינו אז למה אנחנו צריכים לרחם עליהם?
המרחם על רשע סופו שמתאכזר על רחמנים
ממש לא
הם בסוף היום גודלים להיות מחבלים חסרי לב (זה לא שהם עכשיו לא חסרי לב אבל הם יהיו יותר) וגם חצי מהילדים האלה שאת מרחמת עליהם ניסו להרוג והרגו חיילים של המדינה שלך
לא,
הם ריחמו על דודה של אמא שלי אחות של סבתא שלי זכרונה לברכה?? רצחו אותה בבית שלה במטבח וכמוה עוד 1500 ילדים נשים , מבוגרים, אין מקום לרחם עליהם ההתמסכנות הזאת נגמרה מזמן, ריחמנו במשך שנים , הכלנו, העברנו כספים, תמכנו, במקום לקחת את זה למקום חיובי לבנות להם מדינה בעזה הם בחרו להשתמש בטרור, מי הם שאני ארחם עליהם??
ילדים "תמימים " שמלמדים אותם מגיל אפס לשנאת יהודים וגורמים להם לחלום על לרצוח כמה שיותר ולגדול להיות מחבלים, מספיק יש לנו אנטישמיות מכל העולם לא צריך פילוג מתוכנו ואנשים שמגנים על הצד "המסכן" חלאס כבר
הם לא מרחמים עלייך סתם שתדעי
אני מבינה את הטענה ואני מרחמת עליהם שהם נולדים למציאות אכזרית כזאת שהצעצועים שלהם זה סכינים ואקדחים ובאמת והלוואי והם היו נולדים ישראליים אני ממשיכה להאמין שיש עוד איזשהו מיעוט חף מפשע בעזה אבל הם ממשיכים להתעקש להוכיח לי שזה לא נכון כי כול פעם מתגלה משהו נוסף על כך שאזרחי עזה הכי פשוטים שיש היו חלק מאוד עמוק במסיבת הטבח של ה7 באוקטובר ובתמונות רואים גם ילדים עזתים עם המחבלים
תורידו נעצים
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו ברור שגם החמאס עשה דברים שלא היו אמורים לקרות אבל הילדים האלה לא הספיקו לחיות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מנסה להגיע לחמות אל תשימו נעצים,זה ליטרלי בשביל לראות אם יש פה מישהו נורמלי
אנונימית
לא הספיקו לחיות והם כבר יודעים להחליף מחסנית
אל תהיי נאיבית
אנונימי
מאיפה הבאת את המספר הזה? מהטוויטר של אחמד?
הם לא ריחמו על הילדים שלנו, אין שום רחמים כלפיהם.
וסתם אומרת אפילו ה"קייטנות קיץ" שלהם זה קייטנות טרור וההורים שולחים אותם בשמחה אלו הורים? לא אלו המפלצות צמאות דם שלא אכפת להן שהילדה או הילד שלהם ימותו למען מדינה דמיונית שקיימת להם רק בחלומות צריכים אישפוז בדחיפות

ואפילו התמונות המשפחתיות שלהם בשילוב עם נשק וטילים מצאו אלבום משפחתי של משפחה פלסטינית בעזה עם התמונות של הילדים עומדים ליד טיל ותמונה נוספת של תינוק ומסביבו יש סכינים ונשק
שואל השאלה:
מה ו?! זה ילדים,זה ילד בן 5,זה ילדה בת 4 .יש ילדים שראו את ההורים שלהם מתים מה יש לכם?!
אנונימית
מגיע להם
כן את לא ראית את האנשים שאומרים שאם הילד שלהם יחליט להתפוצץ בשביל להרוג יהודים הם יהיו גאים ויתמכו בו נכון?
הם מקדשים את המוות
אין סיבה לרחם עליהם
אותם ילדים רצו עם סכינים לבתים של האזרחים שלנו וזרקו אבנים על חיילים.
הילדים שלנו נחטפו, נשרפו בתנורים, ערפו להם את הראשים, הרגו את ההורים שלהם בעיניים ועדיין הם מחזיקים בחטופים.
את רצינית שאת מעלה את הנושא הזה?
אני אגיד בכנות לא ממש מעניין אותי איך הילדים האלה חיים, יש מלא מדינות ערב שרק יבחרו לאן ללכת, זאת המדינה שלנו יותר מ4000 שנים והשם המטומטם "פלסטין" זה בכלל הבריטים קראו לזה ככה. לנו אין לאן ללכת למקרה ואת לא הבנת את זה, רוב העולם מתעב ושונא אותנו, רוצים להכחיד אותנו ולהשמיד אותנו ואפילו בתחרות כמו אירוויזיון שאמורה להיות רק מוזיקה רואים טוב טוב את האנטישמיות בעולם, העניין פה הוא-
אף אחד לא רוצה אותם!! מתנצלת אבל זאת האמת והכי קל להפיל אותם על ישראל ולהגיד הם באחריותם מצאנו לנו שעיר לעזאזל ויאללה בואו נאשים אותם שהם עושים רצח עם בעזה, אבל משום מה לא באים למצרים בטענות שהם לא רוצים לפתוח את הגבול, הם לא באים ללבנון בטענות שהם לא פותחים להם את הגבול , סוריה גמורה מזמן במשך עשר שנים והמצב שם גם ככה חרא אבל הם לפחות לקחו מלא "פלסטינים" אז חלאס עם ההתמסכנות, והאוי הם מסכנים, לא אנחנו מסכנים.
שואל השאלה:
תורידו נעצים אחכ יגידו שאני מנסה לעשות את זה בשביל להגיע לחמות
אנונימית
מחנכים אותם לזה מגיל קטן בעוד שאצלנו מחנכים את הילדים לאהוב והילדים שגרים בקיבוצים ראו את ההורים שלהם עוברים עינויים לפני המוות כולל שהם הרגישו איך מענים אותם
בדיוק מי שמקדש את המוות שלא יבוא אחר כך לבכות לנו שהמשפחה שלו מתה רק כי הוא רואה בקידוש המוות בתור הדבר הכי לגיטימי בעולם
מזמינה אותך ללכת להתנדב בעזה לטובת ילדים מסכנים, נראה איך הם יקבלו את זה שאת אישה
ועוד משהו שחובה להזכיר ישראל עשתה באמת מעל ומעבר בשביל לשפר את חייהם ולתת להם עתיד טוב יותר הבעיה פה שהם לא רצו להתקדם אלא להישאר תקועים בעבר ולהתבכיין על כול דבר שלא מתיישר עם מה שהם חושבים הם אפילו לא ניסו לעשות שינוי או לנסות להרוויח את האמון שלנו למה ישראל צריכה להמשיך להיות פרייארית ולנסות עוד איכשהו לשפר את המצב שלהם אם הם מעדיפים להישאר תקועים בעבר במקום להתקדם ולהיות כמו סינגפור? אם היו נופלים על כול מדינה אחרת בעולם היא הייתה נותנת להם להסתדר לבד ולא הייתה עוזרת כמו שישראל עשתה ועושה
כן אחי זה קורה לישראל מקווה שעזרתי
וסתם דוגמה תראו מה קורה בלונדון ובאירופה , אנשים מתחילים להתעורר למציאות שהם הכניסו את האיסלאם הרדיקלי והקיצוני אליהם לבית.
ראיתי סרטון של מישהי באירלנד ששם בכלל הם השתלטו להם על הכל והיא בוכה שם שהבת שלה היא היחידה מהכיתה שהיא אירית וכל השאר מוסלמים , היא לא יוצאת מהבית לבד כי היא מפחדת שיפגעו בה או בבת שלה , ודוגמאות כאלה יש עוד המון, כמו הקמפוסים , ופשוט אנשים מטומטמים שלא יודעים בכלל על מה הם מפגינים, העיקר לשנוא את היהדות בכל מחיר
בטח. הם בני אדם. לא מבינה את הקור שיש בתגובות כאן כלפי חיים של ילדים חפים מפשע. זה באמת עצוב
^מוזמנת לחפש בגוגל מה מלמדים ילדים"חפים מפשע" בעזה.אין מקום לרחם עליהם פשוט אין!
ההבדל זה שאנחנו משתדלים שלא לפגוע בחפים מפשע, אבל כן לפעמים נפגעים.
והחמאס הגיע במטרה לפגוע בחפים מפשע וילדים
חיים שם למעלה ממיליון איש. קשה לי מאוד להאמין שכל ילד שם גדל להיות רוצח, ואנחנו גם יודעים בוודאות שזה לא נכון כי לא מעט פלסטינים עבדו בישראל בבניין באופן חוקי, והדבר היחיד שהם רצו זה להתפרנס בשקט. יש קטע כזה של אנשים של להחפיץ את האויבים שלנו- כי הם לא בני אדם, הם מפלצות, הם לא מרגישים כאב, הילדים שלהם לא חשים בסבל. זו תופעה הזויה, אבל אני מבינה שקשה להסתכל למה שקורה שם בעיניים כשבאים עם מחשבה של בני אדם. וזה לא להצדיק את מה שחמאס עשו בכלל, אני מקווה שהם ימותו מוות איטי וביסורים שמגיעים להם. אבל ילדים קטנים בני 5, 6, 7? לא. איך אפשר באופן שפוי לאחל להם מוות?
^אנחנו יודעים שהם מרגישים כאב פשוט לאף אחד פה לא אכפת
האזרחים השתתפו בטבח וחגגו אחרכ
אם לא היה ככ הרבה מגבלות על ישראל והעולם לא היה דוחף את האף כל זה היה נגמר בתוך חודש / חודשיים
שתדעי שרוב ה"פלסטינים" שרצו לעבוד בשקט הם אלה שאספו מידע ונתנו אותם לחמאס. חמאס נבחר בעזה בקולות של 80% וחוץ מזה הרבה מאוד אנשים מהעוטף תמכו בעזתים הכניסו אותם לבתים שלהם, נתנו להם אוכל ודברים שהם צריכים ואותם אנשים נרצחו כי הם מצאו מקום בלב לרחם עליהם.
ולא זה לא קשה בכלל כי ברגע שהורים מלמדים את הילדים שלהם לשנוא יהודים ולרצות לרצוח כמה שיותר , אין סיבה בשבילי לרחם עליהם
וכן הם מפלצות , בהמות אדם, רוצחים ארורים שרוצים להשמיד את העם היהודי
מתי לעזאזל תתעוררו על החיים שלכם ותבינו שלא מדובר בזה שהם רוצים מדינה?? הם פשוט רוצים להשמיד אותנו
אני לא מרחם עליהם.
מבחינתי שנהרוג מיליון, כל עוד נצליח במשימה. (כמובן שמבחינה פוליטית בלתי אפשרי לעשות את זה.)
הבחירות שלמאס ניצח בהן היו הוגנות, או שהן היו "בחירות"? ונגיד שרוב העזתים באמת תומכים בחמאס. זה לא אומר שהרג ילדים הוא פתאום בסדר, זה עדיין נוראי, וזה נוראי גם אם הם ילדים של חלאות
לא שילכו לעזאזל
אנונימי
בכללי לא בעד זה אבל חמאס מנצל את עצם זה שהם ילדים ורוכב עליהם חופשי בשביל להפיץ טרור
לפי בדיקה שעשו רוב העזתיים תומכים בחמאס ומאמינים שהוא ינצח במלחמה נגד ישראל
סבבה, מקבלת את זה. אבל ילדים בני 3? איזה אידאולוגיה כבר יש לילד בן שנתיים-שלוש?
הם מחנכים אותם לשנוא יהודים ולהרוג אותנו
ההורים תומכים ורוצים שהילדים שלהם יהרגו יהודים וכמו ששאלו אבא אחד שהחזיק את התינוקת שלו מה הוא יעשה אם היא תחליט בעתיד שהיא רוצה להיות מחבלת מתפוצצת (מתאבדת)
הוא אמר שהוא יתמוך בה ושהוא יהיה גאה בה

חוץ מזה שכל הילדים והתינוקות משומשים בתור מגן אנושי
את אבא שלי כשהיה בעזה ניסו לרצוח שלושה ילדים, בואו נגיד שעכשיו הם עם 72 בתולות
אנונימי
אז שוטפים להם את המוח. והפתרון זה לרצוח אותם? אחלה פתרון. מותר לי לכבד את יום הזיכרון ואפילו לבכות ביום הזה וגם להבין שמה שקורה בעזה זה מזעזע
אני לא שמח שהם מתו ושזה המצב שלהם,אני בן אדם ואני מודע למצב שלהם.
אבל מצד שני,האלטרנטיבה היא שלא נתקוף מחבלים שמסתתרים בקרב הילדים האלה וכו'?
כתוצאה מכך הטרור יגדל וימותו עוד אנשים.
את חושבת שהצבא באמת נהנה לפגוע בחפים מפשע?
צה"ל מנסה לצמצם את הפגיעה כמה שיותר.
ראייה לכך היא שאנחנו יכלנו לפוצץ אותם כליל בשמיני לאוקטובר.
אני מסכימה שצריך לחסל את חמאס בכל מחיר. לא אמרתי שאני חושבת שלא צריך לעשות כלום בעזה, אלא שהחשיבה המיידית של "אנחנו חושבים שההורים של הילדים האלה שונאים אותנו אז זה בסדר להרוג אותם ולא רק שזה בסדר אנחנו גם לא נכיר בזה שהילדים האלה הם בני אדם" שרווחת כאן בהרבה תגובות היא קרה בצורה נוראית
שוב אני אומרת שאני מבינה ומסכימה שאין כאן נסיון להרוג ילדים, אני גם לא חושבת שקורה בעזה רצח עם כמו שאוהבים לומר בעיתונות הזרה (מי עושה רצח עם ומזהיר את האוכלוסייה לעבור למקום אחר כדי שלא תיפגע?). מה שאני מנסה לומר זה שהאדישות לכאב גם בצד השני היא משהו מסוכן
כן אבל אנחנו לא נלחמים, בגלל זה אני מאמינה שהחובה שלנו בתור אנשים שלא נלחמים היא לא להיות אדישים
אתם כאלה לא אנושיים בתגובות תתבישו לכם
כן זה כאוב שילדים בעזה נהרגים אבל הם נהרגים מבחינת חמאס ..
ילדים שיגדלו להיות מחבלים
אנונימי