21 תשובות
לא הייתי עושה את זה.
לעם הפלסטיני מגיעה זהות וזכויות שוות.
העזתים מסכנים נורא
לעם הפלסטיני מגיעה זהות וזכויות שוות.
העזתים מסכנים נורא
שואל השאלה:
אוקיי אז בהצלחה לחיות עם עצמך בידיעה שהעם הפלסטיני עם הזהות והלאומיות שלו ירצח עוד ועוד יהודים מדי שבוע/ חודש/ יום יום
מה הם עשו שאפשר לקרוא להם בכלל עם זכויות שוות היה לה מחתחילה זה הם שמחמירים את המצב שלהם
אוקיי אז בהצלחה לחיות עם עצמך בידיעה שהעם הפלסטיני עם הזהות והלאומיות שלו ירצח עוד ועוד יהודים מדי שבוע/ חודש/ יום יום
מה הם עשו שאפשר לקרוא להם בכלל עם זכויות שוות היה לה מחתחילה זה הם שמחמירים את המצב שלהם
אנונימי
לפי התאוריה שלך גם צריך להרוג את כל הילדים של כל העבריינים
ואני לא נביא וכל עוד הילד הזה לא מהווה אף איום אין אף סיבה לרצוח אותו. כי אז אתה לא שונה מחמאס בשום צורה..
ואני לא נביא וכל עוד הילד הזה לא מהווה אף איום אין אף סיבה לרצוח אותו. כי אז אתה לא שונה מחמאס בשום צורה..
שואל השאלה:
אוקיי קראתי את הביו שלך, ברצינות אחי מצאת זמן להיות טרול
אוקיי קראתי את הביו שלך, ברצינות אחי מצאת זמן להיות טרול
אנונימי
שואל השאלה:
לא, כי העבריין הוא אזרח שווה זכויות, יש לו עוד עתיד, הוא לא חייב להיות בהכרח כמו אבא/ אמא, הם לא ישטפו לו את המוח הרי נכון?
וממתי אמרתי שאני רוצה להיות שונה מחמאס, לפחות בנושא הזה, כדי לנצח אותו אתה לא יכול להמשיך להיות חלש
לא, כי העבריין הוא אזרח שווה זכויות, יש לו עוד עתיד, הוא לא חייב להיות בהכרח כמו אבא/ אמא, הם לא ישטפו לו את המוח הרי נכון?
וממתי אמרתי שאני רוצה להיות שונה מחמאס, לפחות בנושא הזה, כדי לנצח אותו אתה לא יכול להמשיך להיות חלש
אנונימי
אני לא יודעת אם זה תמימות, טמטום, או חוסר ידע
בכל מקרה, שמאלנים צריכים ללכת לטיפול בדחיפות
בכל מקרה, שמאלנים צריכים ללכת לטיפול בדחיפות
אנונימית
שואל השאלה:
^חוסר הבנה של המציאות ובפרט שלנו במזרח התיכון, התמערבות והתחנפות למערב
^חוסר הבנה של המציאות ובפרט שלנו במזרח התיכון, התמערבות והתחנפות למערב
אנונימי
בתור ממישהי שהחבר הכי טוב שלה גר בכפר עזה... , אני עדיין מרגישה רע בשביל העזתים אני לא מצדיקה את ה7.10 אבל אני חושבת שהרג של אנשים כדי להחזיר על הרג של אנשים אחרים זה לא הפתרון במיוחד שנהרגו יותר מחמישים אלף איש רק בעזה
המספרים שחמאס פירסמו לא נכונים
ואני מצטערת אבל כל ה2 מיליון הביאו את זה על עצמם
כולם שם שונאים אותנו ורוצים שנמות אין שום סיבה לרחם על המחבלים האלה^
ואני מצטערת אבל כל ה2 מיליון הביאו את זה על עצמם
כולם שם שונאים אותנו ורוצים שנמות אין שום סיבה לרחם על המחבלים האלה^
אנונימית
אני לא בעד להרוג 2 מליון אנשים. וגם אם תעזוב את המוסר בצד זה בכלל לא משהו שיכול לקרות, אלא אם כן אתה רוצה שכל העולם יחרים אותנו והכלכלה שלנו תתרסק ואז נהיה מדינת עולם שלישי. אני חושבת שצה"ל צריך לעשות מה שהוא צריך בשביל לנצח ואני לגמרי תומכת בצבא, אבל סליחה באמת שלא באלי שפשוט נתחיל להרוג אנשים בלי הבחנה כי זה יהפוך אותנו לגרועים כמוהם.
^^^^^^^
סליחה
סליחה
ממש אבל ממש לא 1) כמו שלא כול הישראלים רוצים שהעזתים ימותו ועוד יש מלא שנלחמים על הזכויות של העזתים , ולאף אחד לא מגיע למות וגם איזה דבר נורא זה להגיד הם הביאו את זה על עצמם.
איך הם הביאו את זה על עצמם? רוצה לפרט?
במילים אחרות אתה רוצה רצח עם (ולא, ישראל לא מבצעת כרגע רצח עם, לא משנה מה אידיוטים בטיק טוק אומרים)
במקרה כזה, התביעה של דרום אפריקה תהיה מוצדקת, וכנראה ניגרר למלחמת ענק מול כל מדינות ערב, ללא תמיכה מארצות הברית, מה שאומר שבשביל להציל את עוטף עזה, אתה תשמיד בסוף את כל ישראל במלחמת ענק ללא תמיכה כלכלית או צבאית, זו המטרה שלך?
במקרה כזה, התביעה של דרום אפריקה תהיה מוצדקת, וכנראה ניגרר למלחמת ענק מול כל מדינות ערב, ללא תמיכה מארצות הברית, מה שאומר שבשביל להציל את עוטף עזה, אתה תשמיד בסוף את כל ישראל במלחמת ענק ללא תמיכה כלכלית או צבאית, זו המטרה שלך?
סליחה אבל זו הכללה טיפשית לגמרי. אותו אופן שאני מבקרת בחול ושואלים אותי אם אני שונאת את "פלסטין" ואני אומרת שלא והם אומריםם לי אבל מחנכים אותך לשנוא אותם זה לא בהכרח נכון. יש מלא סיפורים על פלסטינאים שאוהבים את ישראל ואותנו אבל רוצים זכויות ושווין ומדינה בול כמונו
לא מרחמת עליהם אבל מאמינה שעוד יש את מי להציל אבל זה דיי ברור מאה אחוז שהם הביאו את זה על עצמם ובמקום להאשים את המערב וארצות הברית ובמיוחד את ישראל הם צריכים להתחיל להודות בכך שהם אלו שהובילו את עצמם למצב הזה ולא העולם לא חייב להם כלום במיוחד לא ישראל במקום לחכות שיעזרו להם הם היו צריכים לסדר הנהגה טובה ולא מושחתת בסגנון ארגון טרור לשאלה ברור שהייתי מעדיפה את הילדים של העם שלנו כי לפחות אני יודעת שהם לא יהפכו להיות מפלצות צמאות דם אבל הייתי מנסה למצוא דרך להציל אותם ואותם
מספיק לקרוא את העדויות של הניצולים מהנובה ומהקיבוצים בשביל להבין שאלו לא היו בני אדם אלא מפלצות צמאות דם שעשו בכיף שלהם בחופשי מסיבת רצח ונהנו מכול רגע ושנייה ויש גם תמונות שמראות שילדים עזתים בני 10 השתתפו בטבח ועזרו למחבלים כולל נשים עזתיות
ויש לי גם עדות מכתבה של אחת מניצולות הקיבוץ שסיפרה שאחת הצעירות העזתיות פלשה לבית משפחתה בזמן שהם היו בממ"ד הצעירה העזתית נכנסה לבית חיממה לעצמה את שאריות האוכל של בני הבית פתחה נטפליקס העבירה לערבית וישבה וצפתה ועל הדרך גם חילקה אוכל למחבלים באיזה עולם זה נשמע הגיוני בדיוק? אנשים נרצחים והיא יושבת ונהנית לה אחרי שפלשה לבית וגנבה אוכל אם הם נחשבים לאנשים בישראל שמרחמים על אנשים ברצועת עזה בלתי מעורבים וחפים מפשע באמת אני מאחלת להם רפואה שלמה ואישפוז דחוף ושיפסיקו להיות עיוורים ויפתחו את העיניים לראות מה באמת הולך כי מה שהלך שם באותם רגעים וכולל מה שהולך פה עכשיו זה טירוף לא נורמלי
ואם זה היה קורה בכול מדינה אחרת בעולם רצועת עזה והפלסטינים כבר לא היו קיימים היום למה? כי אותה מדינה הייתה מפציצה אותם בשנייה בלי שאלות ובלי לתת להם להסביר את עצמם אז שלפחות שיגידו תודה שישראל מרחמת עליהם ונותנת להם להמשיך לחיות פלוס זה שהיא מכניסה אליהם טונות של סיוע הומניטרי בזמן שהחטופים שלו מי יודע אם הם עדיין בכלל בחיים סובלים ומקבלים חצי פיתה ליום בזמן שהפלסטינים מקבלים אוכל של בית מלון חמישה כוכבים אפילו בסודן שעכשיו נמצאת במשבר רעב חמור לא קיבלה דבר כזה אבל העיקר חובה שהפלסטינים יקבלו הכול אחרת העולם יתפוצץ
ויש לי גם עדות מכתבה של אחת מניצולות הקיבוץ שסיפרה שאחת הצעירות העזתיות פלשה לבית משפחתה בזמן שהם היו בממ"ד הצעירה העזתית נכנסה לבית חיממה לעצמה את שאריות האוכל של בני הבית פתחה נטפליקס העבירה לערבית וישבה וצפתה ועל הדרך גם חילקה אוכל למחבלים באיזה עולם זה נשמע הגיוני בדיוק? אנשים נרצחים והיא יושבת ונהנית לה אחרי שפלשה לבית וגנבה אוכל אם הם נחשבים לאנשים בישראל שמרחמים על אנשים ברצועת עזה בלתי מעורבים וחפים מפשע באמת אני מאחלת להם רפואה שלמה ואישפוז דחוף ושיפסיקו להיות עיוורים ויפתחו את העיניים לראות מה באמת הולך כי מה שהלך שם באותם רגעים וכולל מה שהולך פה עכשיו זה טירוף לא נורמלי
ואם זה היה קורה בכול מדינה אחרת בעולם רצועת עזה והפלסטינים כבר לא היו קיימים היום למה? כי אותה מדינה הייתה מפציצה אותם בשנייה בלי שאלות ובלי לתת להם להסביר את עצמם אז שלפחות שיגידו תודה שישראל מרחמת עליהם ונותנת להם להמשיך לחיות פלוס זה שהיא מכניסה אליהם טונות של סיוע הומניטרי בזמן שהחטופים שלו מי יודע אם הם עדיין בכלל בחיים סובלים ומקבלים חצי פיתה ליום בזמן שהפלסטינים מקבלים אוכל של בית מלון חמישה כוכבים אפילו בסודן שעכשיו נמצאת במשבר רעב חמור לא קיבלה דבר כזה אבל העיקר חובה שהפלסטינים יקבלו הכול אחרת העולם יתפוצץ
שואל השאלה:
אנחנו לא הורגים בשביל להחזיר על הרג, אנחנו הורגים כי צריך, כי חייבים, כי יש מחיר ניצחון, וכדי לוודא שזה לא יקרה לעולם הם צריכים להיות מוכרעים, ודבר שני נהרגו 30 אלף ואת לא יודעת כמה מהם בכלל אזרחים
אנחנו לא הורגים בשביל להחזיר על הרג, אנחנו הורגים כי צריך, כי חייבים, כי יש מחיר ניצחון, וכדי לוודא שזה לא יקרה לעולם הם צריכים להיות מוכרעים, ודבר שני נהרגו 30 אלף ואת לא יודעת כמה מהם בכלל אזרחים
אנונימי
שואל השאלה:
אמא שלך עליי ואבא שלך מצלם
הבאנו להם שיוויון וזכויות ועובדה שקיבלנו את ה7.10, רוב רובם תומך בטרור וממש לא מסתפק במדינה משלהם אם זה היה ככה זה היה קורה מזמן, וגם מדינה משלהם זה תמיד (ומשום מזה מובן מאליו) על חשבון שטחים שלנו, ירושלים, שטחי סי, דרישה לזכות שיבה, אז כל הדרישות האלו פלוס מה שאתה מקבל שזה שלום עם החלק שמעוניין בזה, לא שווה את זה וזה לא שלום וזה מאוד מסוכן בהתחשב שעזה בדרום אבל מלחמה ישירה עם הגדה כמו שהיה עם עזה 7.10 זה איום קיומי.
אמא שלך עליי ואבא שלך מצלם
הבאנו להם שיוויון וזכויות ועובדה שקיבלנו את ה7.10, רוב רובם תומך בטרור וממש לא מסתפק במדינה משלהם אם זה היה ככה זה היה קורה מזמן, וגם מדינה משלהם זה תמיד (ומשום מזה מובן מאליו) על חשבון שטחים שלנו, ירושלים, שטחי סי, דרישה לזכות שיבה, אז כל הדרישות האלו פלוס מה שאתה מקבל שזה שלום עם החלק שמעוניין בזה, לא שווה את זה וזה לא שלום וזה מאוד מסוכן בהתחשב שעזה בדרום אבל מלחמה ישירה עם הגדה כמו שהיה עם עזה 7.10 זה איום קיומי.
אנונימי
שואל השאלה:
הם הביאו את זה על עצמם באמת, זה 100% נכון, הם בחרו ותמכו בחמאס, הם מחנכים ומנחילים למלחמת קודש ולרצח יהודים למה הם ציפו כשהם פתחו ב7.10 וחגגו את זה והצטרפו
הם הביאו את זה על עצמם באמת, זה 100% נכון, הם בחרו ותמכו בחמאס, הם מחנכים ומנחילים למלחמת קודש ולרצח יהודים למה הם ציפו כשהם פתחו ב7.10 וחגגו את זה והצטרפו
אנונימי
שואל השאלה:
shir
אני לא אמרתי לעשות רצח שיטתי של 7.10 וגם אז אנחנו עדיין לא כמוהם, אבל אני בעד גירוש ולא לרחם ולא לסכן חיילים בשביל עזתים, ולהפציץ כל מה שצריך להפציץ גם אם יש בניין אחד עם רק מחבל אחד שנמצא בו לפחות, צריך להוריד, וכן הם צריכים לקבל מלא הרוגים, ואנחנו צריכים להשתמש בכוח של צה"ל כמו שהוא יכול ומסוגל לא ל"לוותר להם" או "לא להיות כמוהם" כדי לנצח אותם אתה צריך להבין שהסרגל ערכים המערבי לא מתאים לפה וצריך לדבר איתם בשפה שהם מבינים, דם יענה בהרבה דם וכוח נענה בהרבה כוח. וזה פשוט דיבורים של גן שלא מובילים לשום מקום "תוותר לו נו תהיה אתה הבוגר" אבל אתם אולי לא רואים את זה, שכבר מזמן אין מה להציל ואין שום שלום לא באופק ולא בעתיד הרחוק, הסכסוך הזה יצטרך להיגמר בדרך צבאית ותבוסת הפלסטינים, רק אז יגיע הניצחון באמת, וזה מה שישראל באמת זקוקה לו, לא לקדש את השלום לקדש את הניצחון, כל מדינה שעשינו איתה שלום הבסנו בעבר ואם רק חידשנו יחסים אז זה כוח מסוג אחר
shir
אני לא אמרתי לעשות רצח שיטתי של 7.10 וגם אז אנחנו עדיין לא כמוהם, אבל אני בעד גירוש ולא לרחם ולא לסכן חיילים בשביל עזתים, ולהפציץ כל מה שצריך להפציץ גם אם יש בניין אחד עם רק מחבל אחד שנמצא בו לפחות, צריך להוריד, וכן הם צריכים לקבל מלא הרוגים, ואנחנו צריכים להשתמש בכוח של צה"ל כמו שהוא יכול ומסוגל לא ל"לוותר להם" או "לא להיות כמוהם" כדי לנצח אותם אתה צריך להבין שהסרגל ערכים המערבי לא מתאים לפה וצריך לדבר איתם בשפה שהם מבינים, דם יענה בהרבה דם וכוח נענה בהרבה כוח. וזה פשוט דיבורים של גן שלא מובילים לשום מקום "תוותר לו נו תהיה אתה הבוגר" אבל אתם אולי לא רואים את זה, שכבר מזמן אין מה להציל ואין שום שלום לא באופק ולא בעתיד הרחוק, הסכסוך הזה יצטרך להיגמר בדרך צבאית ותבוסת הפלסטינים, רק אז יגיע הניצחון באמת, וזה מה שישראל באמת זקוקה לו, לא לקדש את השלום לקדש את הניצחון, כל מדינה שעשינו איתה שלום הבסנו בעבר ואם רק חידשנו יחסים אז זה כוח מסוג אחר
אנונימי