195 תשובות
סוג של
שוטפים להם את המוח והם לא מודעים לכלום ממה שקורה
הדבר היחיד שהם יודעים וכל המטרות שלהם בחיים זה להרוג יהודים
ברור שכן
זה שההורים שלהם מפגרים לא אומר שהילדים לא יכולים לצאת טובים
רר צריכים חינוך טוב
אנונימי
כן הם באמת נולדו למקום לא נכון, חוסר מזל יש להם, הם לא אשמים שהם נולדו בעזה
לא.
רובם יגדלו להיות מחבלים
אנונימית
אני לא ארחם על מישהו שאני יודעת שאולי בעתיד הוא יהפוך למחבל
שואל השאלה:
תודה על החמותת
כן
הם לא עשו שום דבר לא בסדר והם לא בחרו להיוולד שם. אני בטוחה שזה מאוד מפחיד בשבילם כל מה שקורה
כן.
כואב לי שההורים שלהם מגדלים אותם לתוך השנאה הזאת.
ודווקא מהמקום הזה, אני בעד למגר את הטרור לגמרי, ולהעביר את האוכלוסייה העזתית מרצועת עזה למקומות אחרים שבהם הם לא יגדלו לתוך השנאה הזאת.
לא , לא כל ערבי מחבל, ולא כל ילד שנולד בעזה מחבל פוטנציאלי.
אני מופתע מהתשובות שלכם.

לשאלה,
אפשרי לומר שאני "מרחם" גדלו למציאות לא פשוטה.
גדלו למציאות של ממשלת חמאס הנוראים.
^^^^ כי לכל אחד יש דעות שונות
חחח על מה המינוס?
לי יש דעה שונה ואני לא מתערבת פה בדעה של אף אחד
שכל אחד יחשוב איך שבאלו
מרחמת יותר על הנמלה שדרכתי עליה בטעות
כן. תינוק בן שנה נגיד לא יכול להיות מחבל
הוא רק תינוק
כן הם לא בחרו את זה, על המחבלים כמובן שלא טפי אבל הילדים הם באמת לא שונים מאיתנו, נולדו למלחמות
ממש אבל ממש לא
הם מרחמים עליי? לא
טוב נו מה לפני שבועיים כולם שנאו אותם איחלו להם למות ועשו מינוסים לאלה שאומרים שזו לא אשמתם ועכשיו אתם כן מרחמים עליהם מה קרה??
לא אבל חבל שהם הגיעו למצב הזה בגלל חמאס, בעיה שלהם
לא כי אני מאמינה שהם יגדלו להיות מחבלים.
האימהות שלהם גאים בזה שהם רוצחים דם יהודי.
הם יהפכו למחבלים בעתיד אז לא
איכס ממש לא
מי שמרחם עליהם הוא אידיוט
איכסס
לא
שואל השאלה:
תאמת זו באמת לא אשמתם שהם נולדו להורים חארות
אנונימית
הם גדלים להיות מחבלים כמו האבות שלהם שחיסלו חצי מהקיבוץ שלי והרסו לי את הבית, כי הם נגיד לא ירחמו עלינו
אנונימית
שואל השאלה:
^סליחה שזה קרה לך, באמת, סליחה
למה עצוב לי אני לא כזאת שבוכהה
אנונימית
כן מסכנים לא אשמתם שהם נולדו להורים ולמקום הלא נכון :(
מחנכים אותם להרוג ולשנוא מגיל קטן מאוד, אני לא חושבת שזה אשמתו של הילד
הוא בסך הכל מסכן שהוא נולד למקום הזה
לא
חדמש לא
אני לא חושבת שאתה זה שצריך להצטער^^
אנונימית
ממש ממש לא
כן, זה לא אשמתם זה אשמת ההורים המפגרים שלהם
שואל השאלה:
אנונימית^
אני בת
ואת צודקת אבל זה ממש עצוב שאין לי מה לעשות... כשהיא אומרת לי את זה ואני לא יכולה לעשות כלום
אנונימית
כן מרחמת על השטיפת מןח שהם עןברים
שימותו
לא
אני אישית לא מרחמת על ילדים שרוב ההורים שלהם פלשו למדינה שלי והרגו פה את כולם.
או כאלה שרצחו ואנסו אנשים במסיבה,אנשים שבסך הכל רצו ללכת ליהנות,לרקוד ולשתות כמו שאני אישית מכירה מקרוב.
אני לא מרחמת על מישהו שחטף לאח של ידיד שלי את חברה שלו.
אני לא מרחמת לא על הקשישים,בני נוער,ילדים,נשים,גברים ותינוקות.
לא מרחמת על אף אחד מהם.
מוזמנים לעשות לי מינוסים כמה שבאלכם
אנונימית
אינעל אבו אבו אבוק
לאלאלא ממש לא מרחמת
לא מה יש לכם יהזוים אם הם היו רואים אתכם היו רוצחים אותכם על המקום
לא וזאת די צביעות שאתם לפני שבוע אמרתם שלא ופתאום כולם אומרים שכן
לא
חכחכחכח
כן אבל תלוי איזה
אני צוחק על הסרטונים שלהם בןכים, מה אתה מדבר
נראלי שהיית צריך לעשות מאנונימי^
מרחמת זה לא המילה המתאימה.. אני כן מבואסת בשבילם שהם נולדו למשפחות
ותחת שליטה עם אידיאולוגיה של רצח ושנאה..
כל עוד הם לא יגדלו להיות מחבלים אז כן. העתיד לא קבוע מראש וצריך לשנות את החינוך בעזה. כי החמאס יימח שם הם אלה שמחנכים אותם אז גם על הילדים שגדלים להיות כמוהם אני מרחם בקטע שלילי
לא
לא.
אני חושבת על העם שלי. חוצמזנ הם יגדלו להיות מחבלים כנראה
לא אפילו לא קצת
אני אגיד לך מה
תמיד אמרתי לא
עד שהכרתי מישהו שגר בצפון עזה והבנתי שאם במקרה הוא באמת משם אז אשכרה יש בודדים שלא מגיע להם מציאות כזאת
אבל בכללי אני אומרת- תעשו מה שצריך העיקר שאני אוכל לחזור לבית שלי ולהיות בטוחה ב100% שלא יהיו לי מחבלים מחוץ לבית שוב
כן.
שוטפים להם את המוח
ילד לא בוחר איפה להיוולד
הוא יכל גם להיוולד למשפחה יהודית
יאללה מחכה למינוסים
אנונימי
לא
כנראה שרובם יגדלו להיות מחבלים שונאי יהודים
ממש לא
לע
מאוד מאוד מאוד מרחמת
לא
ממש לא
כן הם שטופי מוח
עם חינוך אחר הם יכלו להיות אנשים טובים
התשובה ברורה לא?
לא מרחם
למה שאני ארחם על ילדים שההורים שלהם רצחו לנו 1,400+?
כל מי שאומר "כן"
על מי אתם עובדים?
כולנו פה יודעים שאתם לא סובלים אותם ושאתם לא מרחמים עליהם
אז מספיק לשחק אותה אנשים טובים ונחמדים די
אנונימית
רק אני קראתי אתם חרמנים על הילדים בעזה
אנונימי
לא
איכס מעדיפה להתחרמן מכלב ^
אנונימית
ברור
לא בגלל מה שצהל עושים אלא בגלל חמאס. כי הם נולדו לחיים זוועה ולשלטון של מחבלים שלא שם עליהם קצוץ ומאכיל אותם פרופגנדה על ימין ועל שמאל
אני חושבת שקצת.. כי זו לא אשמתם שהם נולדו למשפחות האלה והחינוך הזה.. ממש מסכנים, כי בנו להם חיים מחרידים.
כן. אני אנושי.
כן
אנונימי
זה לא עניין של רחמים זה עניין של הומניטריות אסור להרוג אנשים חפים מפשע אבל חייבים לחסל אחד אחד מהחמאס לא משנה באיזה מחיר
אפילו לא לשנייה, כולם שם צריכים לפחות להיות מגורשים
קצת. הם לא אשמים שהם גודלים לעולם כזה של טרור
אנונימית
ובאמת מי שאומר שלא אתם צריכים להתבייש לכם למרות שאני לא באמת לוקח אתכם ברצינות כי הרוב פה ילדים שמושפעים מערוץ 14
אני מושפעת מערוץ 14 יש לך בעיה?
לפחות אני לא מאמינה לפייק של ערוץ 12/13
לא
אנונימי
למה אתם מרחמים עליהם בכלל? העזתים מרחמים עלינו? לא, אז דיי עם הרחמים כל אחד ואחת שם מחבל ונכון יש כאלה שלא אבל אם להם לא היה אכפת מאיתנו למה שנרחם על האנשים האלה
אנונימית
ואני אומרת לא
כי אני לא מרחמת על ילדים שרוצים במוות שלי
ברור
כואב לי הלב עליהם. זה לא הוגן שילדים חפים מפשע נפגעים
אנונימי
אולי תסביר למה כואב לך הלב עליהם?
כי הם אנשים..?
אנשים שרוצים שתמותי ..
אנונימית
סליחה. אבל מה שהם עשו זה לא אנושי
גם הילדים שם לדעתי לא אנושיים
אף אחד שם לא אנושי
pickle
יש לך בעיה בזה שאני צופה בערוץ 14?
כן
כי הם נולדו שם ..
מחנכים אותם לא נכון ...
כואב לי כי אני אנושי ומוסרי
כי אני בן אדם. כי זה ילד חף מפשע
זה ילד קטן שלא עשה רע בחייו
שלא פגע אפילו בזבוב
מה הוא יודע מהחיים שלו?
עולם לא הוגן
אנונימי
לא, כולם שם שונאים אותנו
אנונימי
אתם אומרים את מילת המפתח "יהפוך" הם לא נולדו כאלה החיים שלהם הפכו אותם לכאלה..
אנונימית
לא עשה רע בחייו?
תראה ביוטיוב סרטון ששואלים ילדים עם מה הם מעדיפים להרוג יהודים
אבן/ סכין
הרוב בחרו בסכין
קיצר אף אחד שם לא אנושי
ועדיין לא ענית לי על השאלה
יש לך בעיה בזה שאני צופה בערוץ 14?
כי בינתיים זה נראה כאילו אתה מתעלם מהשאלות שלי
כן, יש נותנים להם חינוך נוראי, זה אשמתם? מגיע להם למות בגלל זה?
לא אמרתי שהם צריכים למות
אמרתי סך הכל שאני לא מרחמת עליהם
כל מי שאומר שהם לא אשמים שם בעזה כי הם נולדו לחינוך כזה זה אולי היה נכון אם כשהם היו מתבגרים הם היו משנים את דעתם,
אבל המציאות מוכיחה שרוב ככל הערבים ולא רק בעזה שונאים אותנו,
אז די להיות יפי נפש.
כולם שם רוצים בהשמדתינו.
אנונימי
וכן יש לי בעיה כי 14 זה תעמולה ימנית קיצונית
כל מי שמרחם עליהם, את מוזמנים לעבור לגור שם, מצטערת אבל זו האמת אתם חיים במדינה שעד לפני חודשיים הנאצים האלה תקפו אותנו, העזתים שגרים שם מלמדים אותם בבית ספר איך לרצוח יהודים ואיך להיות מחבל/ת מגיל 0, אז דיי עם הרחמים
אנונימית
אז אני מבינה שאתה צופה בפייק של ערוץ 12.
כל מה שאתה רואה/שומע שם לא אמיתי
זה שמחנכים אותם בדרך נוראית זה אומר שמגיע להם למות? אז ממש לא
הם ילדים
אפשר עדיין לשנות אותם ולחנך אותם לטוב
אנונימי
^כל אחד שם סיכוי גדול מאוד שבהמשך חייו יצא טרוריסט, וגם אם לא הוא ימשיך להיות שונא גדול שלנו.
אז אני לא אומר שצריך להרוג אותם במכוון אבל אני לא מצטער על אף אחד שמת שם.
אנונימי
פחחחח ממש לא
אנונימית
כן ללא ספק.
הם ילדים, הם חפים מפשע, זה לא אשמתם איפה ולמי הם נולדו.
לדעתי זה פשוט טרגדיה אדירה שלא נותנים להם כמעט צ'אנס לגדול להיות בני אדם ומגיל 0 שוטפים להם את המוח בזה שהמטרה שלהם בחיים צריכה להיות לרצוח יהודים.
אין לי שום רחמים עליהם, לפי התגובות כאן נראה שרוב המגיבים באים ממשפחות של בוחרי מרץ וקוראים 'הארץ'...
אנונימי
אי אפשר לשנות את החינוך שלהם הם גדלים להיות מחבלים חאלס לרחם אתה מרחם/ת לך/י תעבור/תעברי לגור שם.
אנונימית
בחמאס יש 20 אלף חיילים, אז אל תגידו לי שבסוף "כל הילדים יגדלו טרוריסטים"
אם כל הכבוד לזה שהם לא בחרו להיוולד שם בסופו של יום מגדלים אותם לשנוא אותי ואותכם אז אין שום סיבה שאני או אתם נרחם עליהם "כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים"
כל הילדים יגדלו טרוריסטים
אל תשכחו שהם עדיין ילדים
אפשר עדיין לחנך אותם למוסריות לאהבה לשיוויון ולהכלה למרות שחינכו אותם לרע כי ילדים תמיד אפשר לשנות
כשהם יתבגרו כבר יהיה קשה מאוד לשנות את התפיסה שלהם
אנונימי
כן הם אנשים מסכנים
אנונימי
אניי3
חחח את פשוט שטופת שכל אין לי מה להגיד יותר
אני לא מרחמת על ילד שאבא שלו רצח פה ילדים
ממש לא
כמו שאבא שלו עשה את זה
אז כנראה שגם הוא יעשה את זה
אין לי שום רחמים עליהם.
יש כאן הרבה חכמים שחושבים שאפשר לשנות אותם, אבל רבים רבים שסייעו להם במשך שנים והעבירו חולים עזתיים לבתי חולים בארץ, ותמכו בדו קיום בכל דרך אפשרית התפכחו אחרי ה-7 באוקטובר והבינו את מה שהימין הבין מזמן, שאין פרטנר ושהם רוצים בהשמדתינו בכל מחיר.
אותם אנשים שסייעו להם הלכו רצחו טבחו ואנסו נשים וילדים.
אף אחד שם כמעט שבגר לא שינה את דעתו בנוגע ליהודים, כולם שם מחבלים בפוטנציה, הם שונאים וחוגגים כשנרצחים יהודים.
עבר ה-7 באוקטובר ועדיין אנשים לא התפכחו?
אנונימי
אפשר לראות סרטונים של הילדים רצים ברחובות שמגיעים אליהם אזרחים ישראלים חטופים
אם הבן של ראש חמאס יכול להפעיל שיקול דעת ולהיות בעד ישראל ונגד חמאס, כל אחד יכול.
עזה היא מפעל לייצור רוצחים ואין רחמים.
אנונימית
תפסיקו לשפוט את הילדים העזתים התמימים והחפים מפשע
זה שאבא של הילד הוא מחבל לא אומר שגם הילד יהיה מחבל וגם אם חינכו אותו בדרך רעה אז עדיין אפשר לשנות אותו כי הוא ילד
אני לא רואה אתכם חושבים שהילדים של הגרמנים הם נאצים
אנונימי
כן, יש להם אייקיו נמוך
מרחם אבל ממש ממש לא מוותר לחמאס, זה אומר שצריך שהמגן האנושי של החמאס ימות לטובת הסוף של החמאס
הילדים של הגרמנים הוכיחו שהם לא נאצים.
גרמניה היא מדינה פחות אנטישמית היום משאר אירופה.
אנונימית
^^^^יש הבדל בין הגרמנים שזה היה תקופה מאוד מסויימת ואפלה בהיסטוריה שלהם ושינו את דעתם ודרכם, לבין הערבים שדורות על גבי דורות מלידתו של ישמעאל חונכו לשנאת בני יעקב עד דורינו אנו.
הם לא מתכוונים לשנות את דרכם, די להיות פתטיים, שילמנו בדם על כל הוותרנות שלנו למען השלום - הסכמי אוסלו וההתנתקות.
מה עוד אתם צריכים כדי להתפכח?
אנונימי
קודם כל אנחנו במלחמה אז כן לא מרחמים על הילדים שלהם כי הם התחילו הם עשו פה טרור וטבח ור3חו וwנסו הרבה אנשים אז כן אנחנו נהר!ג גם אנשים כפים מפשע...
אז הברירה היחידה שנשארה להם זה או להיכנע או למ!ת!!!
אפילו לא קצת
אנונימית
שוב, בחמאס יש 20 אלף חיילים, בעזה יש 2.4 מיליון אנשים. חלאס כבר להגיד דברים כמו "ילד שאבא שלו רצח פה ילדים" כי אתם ליטרלי מכלילים את כל הילדים בעזה וזה לא הגיוני. ואני מודע שיש להם דעות מזעזעות אבל כל עוד בן אדם לא גרם נזק ממשי לביטחון של המדינה שלנו אין לנו שום הצדקה להרוג אותו, אחרת זה פשע מלחמה.
^^מתוך מיליארדי ערבים כמה ערבים אתה מכיר ששינו את דרכם ואוהבים את ישראל? בקיצור צאו מהסרט...
כל איש בעזה בטוח שאחד מצאצאיו ייצא טרוריסט, הם עמלק ועמלק צריך להכחיד. כמובן שזה לא אפשרי בעולם של היום, אבל אני לא מצטער על אף אחד שמת.
אנונימי
וואי שומע מי אתה בכלל שתדבר אליי ככה?
אתה פאקינג רואה ערוץ 12 ומאמין לכל הפייק הזה
באמת כאילו תסתום כבר
אין לך תשובות הגיוניות ואף אחד פה לא מסכים איתך
תני לי לנחש את גם מעריצה את ברוך גולדשטיין?
ברור!!! שלא
ממש ממש לא.
וזה שלא מסכימים איתי פה לא מוכיח שום דבר
זה אתר של ילדים
אני לא יודעת מי זה ברוך גולדשטיין
מי ששטוף מוח פה זה אתה לא אני
מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים
"כל עוד בן אדם לא גרם נזק ממשי לביטחון המדינה אין לנו שום הצדקה להרוג אותו"
באמת כאילו?
מה זה השטות הזאת?
גם הילדים שנרצחו בישראל לא גרמו שום נזק
אז למה לרצוח אותם?
לא
ממש לא. כל מי שעונה כן מוזמן לחנך את העזתים לא לשנוא אותנו
אנונימי
לא שימותו
אני אולי בת 14 אבל זה נראה כאילו אני מבינה יותר טוב ממך
איך הגעת לזה שאני חושב שהיה צריך לרצוח ילדים בישראל
אני לא הגעתי לזה שאתה חושב שצריך לרצוח ילדים בישראל
למה שאגיד דבר כזה?
באמת? את לא יודעת מי זה ברוך גולדשטיין זה לא נשמע כאילו את משכילה ממש
לא אכפת לי פשוט מאוד
"גם הילדים שנרצחו בישראל לא גרמו שום נזק
אז למה לרצוח אותם"
אין לי מושג איך בדיוק זה רלוונטי כי אני מסכים איתך
אז בוא תסביר לי אתה מי זה ברוך גולדשטיין
אני רוצה הסבר מפורט על הבן אדם וביוגרפיה שלו
לא כי הם שונאים אותנו
אנונימי
לא מרחם
אנונימי
אתם בעד שהילדים העזתים ימותו
נראלי שזה נובע מגזענות לערבים
תודו שאתם גזענים ואיסלאמופובים וזהו
אנונימי
גוגל
ואני יודעת לדעת מה לקוח מגוגל ומה לא
לא.אני לא רוצה גוגל
אני רוצה שאתה תסביר לי מי זה הבן אדם
no.
קדימה אני מחכה
מישהו שרצח 29 מתפללים ערבים במערת המכפלה
נו...ומה אתה רוצה שאני אעשה עם העובדה שהוא רצח 29 מתפללים ערבים?
^^^^^^^^מה קשור גזענות? הם לא גזענים כלפינו? דיברו פה על הילדים ב*עזה* לא בישראל
אנונימי
אני לא מרחמת על מחבלים עתידיים
רציני לקח לך כל כך הרבה זמן לרשום חצי משפט?
אתה רואה? אתה בעצמך לא יודע מי הוא ומה הוא
אני יודע.. (?)
כן בטח, זה חיים קשים.
עם זאת, אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים כדי לא לפגוע באזרחים ואין יותר מה עשות. אנחנו עושים את המקסימום, ולצערינו במלחמות תמיד יש קורבנות אזרחיים. גם חשוב לזכור שרוב המוות של התושבים הוא בגלל שחמאס לא נותן להתפנות ולא בגלל ישראל ישירות. בקיצור- כן תמיד עצוב כשילדים מתים, אבל ככה זו מלחמה. אנחנו חייבים להגן על עצמינו, ויהיו לזה השלכות אבל אין ברירה.
טוב בסדר מה שתגיד
ממש לא אבל ממש מי שמרחם עליהם הוא נוראי
תפסיקו כבר עם הגזענות
אתם אומרים שאנחנו עם מוסרי אבל לא יכולים לגלות קצת רגישות לילדים העזתים החפים מפשע
הם ילדים. זה לא אשמתם שחינכו אותם ככה ואני לא יכול לשפוט אותם כי הם עדיין ילדים
אנונימי
אם אנחנו נרחם עליהם בסופו של דבר הם יהvגו אותנו או את הילדים שלנו
כמו שהיה ב7.10 שהם טבחו שימו לב בכל האלה שהיו בעד שוחרי שלום וכדומה
הsגו את המשפחות שלהם את ההורים או הילדים אנ0ו את הנשים שלהם אז לרחם עליהם לא בחיים לא שכתוב כל מי שמרחם על אכזריים סופו להיתאכזר על רחמנים
ניטרלי, לא אכפת לי מהם, אבל אני גם לא אחד מהאלה שאומרים "לא מספיק מתו" אגב תפסיקו כבר להגיד את זה, זה לא הופך אתכם למגניבים תפסיקו כבר
אני חושבת שלהגיד "לא מספיק מתו" זה מגעיל ברמות
אני לא מרחמת עליהם אבל אני פשוט חושבת שזה מגעיל להגיד דבר כזה
שואל השאלה:
דיי כבר מלפפון חמוץ עזוב אותה אוף.
הבנו שאתה שמאלני ואין לי בעיה עם זה אבל דיי.
לא מרחמים על אנשים ששונאים אותנו.
אנונימית
כי הוא בן אדם חמוץ בגלל זה הוא ככה
שואל השאלה:
אני מתה^
אנונימית
איכס
לא סובלת אנשים כאלה
שואל השאלה:
מסכימה איתך
אנונימית
פחות פחות
אנונימית
לא ממש לא
^^ הם היו הורגים אותך לא משנה אם את פלסטינאית/מוסלמית/יהודיה/ישראלית לא משנה מה את. את בכלל לראות מה קרה ב7/10 שאת אומרת את זה?
טפי בני עמלק ממש לא