8 תשובות
הוא כנראה היה גמור? :/ מה קרה למה בכית?
אולי הוא היה ממש עייף אל תשפטי אותו
לא בסדר, אבל יכולה להגיד לך שזה קרה גם עם הבן זוג שלי כמה פעמים והוא באמת היה עייף ולא הצליח להחזיק את עצמו. לא עשה את זה בכוונה.
אני בטוחה שהלילה לא היה קל בשבילך אבל שווה להירגע ולדבר איתו על מה שצריך כששניכם תהיו עירניים ורגועים.
שואל השאלה:
אני לא שופטת אותו וגם לא באמת כעסתי על זה אבל זה נורא פגע בי. קשה לי שהוא לא באמת מתעניין או עושה מאמץ לעזור.
אנונימית
זה תמיד ככה?
שואל השאלה:
קרה פעמיים עד עכשיו
אנונימית
סיפרת לו את זה? תדברי איתו על זה כשאתם יושבים פיזית ביחד
הוא כנראה היה מאוד עייף אבל אני יכולה להבין אם נפגעת