12 תשובות
מתי הטסט? אם זה בצהריים אז אין לחץ אבל אם זה מוקדם אז תנסה לישון, אם אתה ניהיה לחוץ ולא מצליח להירדם תראה איזה סרטון ביוטיוב ככה או סדרה ואחרי זה לך לישון
אנונימי
תנסה לשמוע asmr
אין לך טסט מחר סמוך עליי
מחר תבדוק ביומן ותראה שאני צודק
ואל תבדוק עכשיו
ליל מנוחה
תקשיב כדאי מאוד שתירדם כי האתה של מחר יודה לך .. מחסור בשינה מאוד יכול להשפיע על שיקול הדעת .. תנסה להירדם שוב ותנסה לשתות חלב אולי זה ירדים אותך או לשמוע שיר מרדים אבל באמת שזה יעשה לך רק טוב ולהישאר ער זה בדיוק ההפך אגב בהצלחה מחר
אנונימית
ב
ה
צ
ל
ח
ה
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זאת אומרת אין לי טסט מחר ??
אנונימי
אין לך טסט חח אתה יכול להיות רגוע
אנונימי
שואל השאלה:
וודפאק
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם באים לטמטם אותי?
אנונימי
צ'יל בן אדם לך לישון, הכל בסדר, אין שום טסט מחר
יתמבל מה לטמטם אותך רוצים לעזור לך
אנונימי
איך היה בטסט?