9 תשובות
מי אמר? התקשורת? חבל להאמין לאנשים עם אינטרס ברור לפגוע בביבי ^אנונימי
שואל השאלה:
אני לא שמאולני או משהו אבל זה היה רעיון ממש דפוק עכשיו גם אין חטופים וגם אין גב כאילו אין את ביידן כאבא
מי אמר שהיינו שניה מעסקה? מי אמר שביבי לא יודע מה הוא עושה? אתה באמת חושב שאתה יודע הרבה יותר טוב?
ויש סיכוי שאנחנו תלויים יותר מדי באמריקה. יכול להיות שכניסה לרפיח זה תועלת לטווח הקצר והארוך, לא נוכל להיות ככה תלויים בהם לנצח. ואנחנו באמת צריכים לגמור עם חמאס.
שואל השאלה:
וואלה אני לא חושב שביבי כזה חכם
זה כי ככה התקשורת אומרת, שוב ושוב. ביבי אם אני לא טועה כן חכם (הוכחה - הוא בשלטון יותר זמן מכל אחד אחר) אבל בכל אופן, אין לך דרך לדעת שהוא לא חכם! והוא לא לבד, יש לו ממשלה שלמה מאחוריו. לא יכול להיות שהוא נכנס לרפיח אם זה דבילי, חסר כל בסיס ומסוכן לגמרי. ברור שיש לזה בסיס, והסיכונים הם שיקול הגיוני - בטוח בדיון עם הצבא.
זה ברור שזה היה דפוק
היינו שניה מלחתום על עסקה ולהחזיר את כול החטופים אבל לביבי יש אגו של ילד בן שש
אנונימי
אני חושבת שאנחנו לא באמת מבינים יותר מהמנהיגים שלנו וחבל לבקר לפני שלומדים היטב את הנושא.
תירגע יש לנו מספיק נשק במחסן גם לאיראן, אין ברירה חייבים להיכנס לרפיח