4 תשובות
תחשבי טוב יהיה טוב אל תפחדי זה רק עושה רע
אני מבינה אותך גם אח שלי היה בעזה וכל כך פחדתי וברוך השם הכל היה בסדר. פשוט תחשבי טוב יהיה טוב. ה' שומר על כולם מלמעלה ויהיה בסדר.
אנונימית
דבר ראשון תחשבי על טוב יהיה בסדר
שואל השאלה:
^ אבל אני לא אצליח ללמוד בכיתה במחשב שהוא כרגע נלחם במחבלים
^ אבל אני לא אצליח ללמוד בכיתה במחשב שהוא כרגע נלחם במחבלים
באותו הנושא: