23 תשובות
הם נגד
הם נגד, הפסיקו לממן לנו נשק
שואל השאלה:
באמת?
אנונימי
לא יודעת אבל מה הם מתערבים
ככה קראתי^ לא בטוחה במאה אחוז
שואל השאלה:
אני מקווה שזה לא נכון
אנונימי
עאלק לא נכנס הם חגגו שם עשו מסיבות על זה שלא נכנס ושהם ניצחו עאלק אז נכנסו למה מה מה אנחנו הילדי כאפות שלהם ביידן הזה שישב בשקט
"נותנים"
הם לא יכולים להתערב יותר מדי חוץ מלהטיל מגבלות ולהפסיק תמיכה בנו (למשל העובדה שהם מעכבים/מבטלים את המשלוחי נשק לישראל)

ארה"ב גם אמרו לאיראן לא להתערב, מה הם כבר עשו לאיראן כשהם תקפו אותנו? רק עזרו לנו ליירט את הטילים והכטב"מים וניסו שאנחנו לא נגיב
הם רוצים שנפסיק עם ההפצצות בעזה
שואל השאלה:
^^^לגמרי!
נהיה שונא ישראל הביידן הזה
אנונימי
זה לא הפצצות זה הגנה עצמית אנחנו רוצים להשמיד עמדות טרור מנהרות ומחבלים זו נ ות שבסוף באים אלינו לא לאמריקקים אז שישבו בשקט עאלק יש להם עמדה כל החטופים שלנן בשבי והם מרחמים על החמאסניקים עם הבדים שחורים בפרצןף וסכינים בידיים כאילו מדובר בתינוקות עם מוצץ חסרי ישע
שואל השאלה:
נכון
איך ביידן מצפה שנמוטט את החמאס מבלי להיכנס לרפיח? הוא תקוע עם הראש בקיר כל הזמן ומנסה לעשות עסקאות עם טרוריסטים
אנונימי
סתם פחדן כבר מתחיל להרדם בעמידה החננה מת הזה הוא מפחד להגיד את האמת כי כל אמריקה שבויה של הטרנד הפרו פלסטינאצי הזה איפה טראמפ יותר ציוני מחצי מהשמאלנים בארץ
נכנסו בקטנה להראות תמונת ניצחון
אנונימי
הוא לא שונא ישראל הם בתקופת בחירות והוא לקקן לבוחרים שלו כי בא לו עוד קולות, והם שונאים אותנו שם כולם בusa האנטישמים האלה קיצר הם לא מעניינים
ולא הבנתי את השאלה מה זה נותנים לנו להפציץ? מי שואל אותם למה מי הם? שידברו איתנו אחרי שיאנסו להם נשים ויתעללו להם בגופות וירצחו תינוקות
ביידן הזה שילך לחפש מי ינענע אותו בסיבוב
מי שואל אותם
וביידן באמת חרא
אחד לא שואל אותם
חבורה של טרוריסטים הם
היינו צריכים על תחילת המילחמה להיכנס לעזה, כי אז אף אחת מהארצות שאומרות להפסיק תמילחמה לא היו פוצים פה ומצפצפים משום שיש לנו טיעון שכאילו זה נקמה וזה (ושזה יותר קרוב לאירוע זה יותר נראה נקמה)
הבעיה התחילה בזה שחיכינו עד הכניסה לעזה
מי שאל את החארות האלה
אנונימית
אולי ביידן היה נגד זה בעבר
ואולי פשוט לא הצלחנו להבין מה הוא אמר (היה איום מוזר על ישראל לא לכבוש את חיפה)

יש לו דמנציה והוא שכח
זהו, שהם בפירוש מתנגדים לזה.
לכל אלה שאומרים "מה הם מתערבים" התשובה שלי היא שנכון שאנחנו מדינה עצמאית ולא נמצאים תחת שליטת ארצות הברית אבל מה לעשות שהם מספקים לנו סיוע בצורה שיהיה לנו קשה מאוד להתקיים בלעדיהם. אז נכון שלנו יש את הזכות המלאה לעשות מה שאנחנו רוצים, אבל גם להם יש את הזכות המלאה להפסיק לסייע לנו אם הם לא אוהבים את מה שאנחנו עושים. עם כל החילוקי דעות, לומר שביידן הוא שונא ישראל זה פשוט הזוי, המצב קצת יותר מורכב מזה
אני חושב שהוא הפסיק לספק לנו נשק.
אבל לדעתי, הוא יכול רק לייעץ וממש לא לאיים עלינו לעשות את ההחלטות של המדינה שלנו. הוא חושב שהוא יודע הכי טוב הביידן הזה
בתכלס הוא לא באמת כזה אוהב את ישראל
זה אינטרסים. השלטון הקודם אהב את ישראל ותרם ועזר לנו אז הוא פשוט ממשיך את השושלת.
אבל הוא סתם אפס, בלי להיכנס לרפיח אין לנו איך לחסל את החמאס
עשינו בשכל שהחלטנו להיכנס, אין שום ברירה אחרת.
אבקה להכנת פירה- אין לך מושג כמה ארהב צריכים אותנו גם, כסף יש להם אבל מוח קצת פחות