2 תשובות
צהל כבש כמעט את כל הרצועה, המקום היחיד שלא נכנסו אליו זה רפיח, שם ממוקמות רוב התשתיות הצבאיות שנשארו לחמאס, בנוסף כנראה שרוב החטופים יושבים שם.
חושבים שסינואר שם יחד עם החטופים שלנו