7 תשובות
תגשי*
שואל השאלה:
אין לי מושג אם אני יכולה יותר כי בכללי הרמה שלי זה די ככה
גם במודל אי קיבלתי סופי 92 אבל בבגרות בעל פה קיבלתי 100 אז לא יודעצ אם לגשת
אנונימית
יצא לך סופי 91/92
את יכולה יותר? את חושבת?
תגיד מה אכפת לך? לוקחים את הציון הגובה אם אני לא טועה, ובואי אנגלית זה קל רצח
לא ממליץ לגשת למועד ב'
אלא אם את ממש ממש ממש בטוחה באנגלית שלך
g מבחן לא פשוט.
יהיה לך ציון סופי ממש ממש ממש סבבה, מעל 90 זה בטוח