7 תשובות
^^ איך מתכוננים למודול ה כדי לקבל 100? תמיד אני מקבל 70-85
assaf מה זה תמיד?? כמה פעמים ניגשת?
שואל השאלה:
אני לא לומדת לזה אבל תנסה לתרגל בגרויות, ולשים לב לגרמר שלך בשאלות פתוחות נגיד על זה ירד לי בבגרות. ואם יש לך אוצר מילים אז לעבור על הפירושים של המילים
אני לא לומדת לזה אבל תנסה לתרגל בגרויות, ולשים לב לגרמר שלך בשאלות פתוחות נגיד על זה ירד לי בבגרות. ואם יש לך אוצר מילים אז לעבור על הפירושים של המילים
לא מדבר על הבגרות עצמה, תרגולים שהמורה הייתה עושה וכו' כל מודול ה שהיא הייתה מביאה לא הייתי מקבל ציון גבוה אלא 70-85, בבגרות קיבלתי 73 ובאלי לשפר וללמוד כדי לקבל ציון גבוה
היי:)
מבינה אותל ממש
אבל גם אם זה לוקח קצת זמן, לדעתי תגשי כי זה באמת רק יכול להעלות...
מבינה אותל ממש
אבל גם אם זה לוקח קצת זמן, לדעתי תגשי כי זה באמת רק יכול להעלות...
תגשי, למה לא? זה מודל מאוד קל.
אין סיבה לא לגשת, תנסי
באותו הנושא: