7 תשובות
כן זה מוגזם ממש. אל תגשי ברור
תגשי סתם לכיף שלך מכפת לך
אל תגשי, מיותר.
בחירה שלך. אם בא לך תגשי, אין לך מה להפסיד. אני מכירה אנשים שניגשו למועד ב' אחרי שהם הוציאו 99 כדי להוציא 100.
בכל אופן אני הייתי מסתפקת ב97
בכל אופן אני הייתי מסתפקת ב97
שמעי... תכלס זאת רק בחירה שלך... אם את רוצה את יכולה לגשת, אני לא הייתי ניגש, זה כנראה לא ישפיע על הציון הסופי..
עדיף כבר שתנוחי בחופש
זה מגיע לך
97 ב 806 זה פסיכי ובכלל לא מובן מאליו, עבדת קשה ועכשיו מגיע לך לנוח
עדיף כבר שתנוחי בחופש
זה מגיע לך
97 ב 806 זה פסיכי ובכלל לא מובן מאליו, עבדת קשה ועכשיו מגיע לך לנוח
תחשבי על זה שהסיכוי לשפר ציון הוא רק בשלוש אפשרויות וברור שיכול להיות מצב שתצליחי אבל על כל טעות קטנה יכולה לרדת נקודה אם זה תשובה סופית הצבה לא לכתוב מינוס לשורש וזה לא שווה את זה כל כך... הציון הסופי גם ככה לא יושפע מזה ברמה קיצונית
זה גם לשפר מ93.5 ל95...
זה גם לשפר מ93.5 ל95...
קודם כל, כל הכבוד, זה ממש לא מובן מאליו ציון גבוה כזה. אני אישית הייתי ניגשת, רק בשביל לנסות את מזלי, אין לך מה להפסיד וככה את יודעת שעשית את כל מה שביכולתך.
באותו הנושא: