5 תשובות
בהתחלה זה כואב אבל אחרכ מתרגלים. אני עם גשר כמעט שלוש שנים וזה כבר לא מציק ולא כואב
שואל השאלה:
ממש כואב? תעזרו לי בטיפים
אנונימית
היה לי אותו הדבר
גשר 6 חודשים
כלום זמן פחות מחצי שנה אפילו
השיניים שלי היו די ישרות והתהליך של היישור עצמו לקח רק חצי שנה
יכול להיות שייקח לך אפילו פחות
מה שכן אני נגיד עם הגשר כבר איזה שנה וחצי בכללי כי התברר שהיו עוד דברים חוץ משיניים לא ישרות אז כדאי לבדוק את זה גם לפני ששמים כי זה מעכב
באותו הנושא: