7 תשובות
לדעתי לא יותר משנה. אולי אפילו פחות משנה
ומה זה רווחים קטנים? בטח אפילו חצי שנה תיהיי עם זה
אבל אני דיי בטוחה שלא תיהיי עם זה עכשיו 3-2 שנים כמו אנשים אחרים שהתחילו עם שיניים ממmממmממש לא ישרות
שואל השאלה:
^יש לי אחד בשיניים העליונות ישר מתחתייהן גם רווח ובצדדים אבל הם קטנים יחסית
או, אני דיי בטוחה שחצי שנה תיהיה סבבה אפילו.
אבל תלוי מה עם הסגירה של הפה, אם הסגירה לא משהו אז ייקח יותר זמן אבל אם זה כבר טוב אז ייקח פחות זמן

נגיד לי יש שיניים שהם צפופות מידי וגרמו לשן אחד להידחף פנימה ובטח יקח לזה פחות משנה להסתדר, ולגבי הסגירה של הפה אמרו לי שזה סגירה ממש טובה.
שואל השאלה:
^תכלס אני צרחכה עוד שבועיים ללכת לרופא והוא בטח יעשה לי צילומים ורק אז יקבע לי מועד לבניית הגשר. אז אני מקווה שהתהליך גם שאצטרך לחכות לתור לא יהיה הרבה זמן . כי יש כאלה שמחכות לתור גם חצי שנה שזה מלא
שואל השאלה:
צריכה*
גם מקווה בשבילך