3 תשובות
זה לא כואב זה רק קצת מציק בהתחלה אבל מתרגלים תוך כמה ימים
שואל השאלה:
כן הא איזה מבאס זה :(
אנונימית
לשים לא כואב פשוט שמים פלסטיק כזה בשביל להגיע לכל השיניים אז זה טיפה מציק

בזמן הגשר בימים הראשונים זה יציק ויהיה לחץ ולא תצליחי לאכול כמעט אבל זה עובר אחרי כמעט ארבעה חמישה ימים ( לפחות לי היה ככה )

ולהוריד אין לי שמץ עוד לא הורדתי :)